ik heb maar een cam aangezet, dan doe ik tenminste nog iets goeds hier. Gek he, het zijn toch echt van die geboortegolven en dan ebt het weer even weg. Ik ben benieuwd hoe je je camera gaat vinden, Maysie. Ik denk er ook over maar ben eigenlijk niet zo'n hele fanatieke fotograaf. Misschien dat goeie plaatjes dat veranderen. Maar die liggen dan weer niet aan het toestel.
Ja dan is het ook wel zonde van het geld hoor. Ik vind foto's echt super leuk om te maken en nu is het al een tijdje dat ik steeds de kwaliteit minder vind.. Nu een stappie beter. Dan zit ik voor de eerst heelwat jaar weer gebeiteld
Mooie camera hoor, die je in gedachten hebt. Ik was er ook op uitgekomen. Maar ja, kannie heeft wel gelijk. Ik moet er nog eens goed over nadenken. Heb je voor deze camera echt veel ervaring nodig, Maysie?
Nah het is even wennen natuurlijk en oefen want dit wordt de eerste spiegelreflex maar ik heb er n upaar keer wat mee geoefend en ik vind hem op zich heel fijn.. Maar ik ben iemand die het eerst thuis allemaal uitpluist en dan volop gaat klikken en veranderen en gewoon spelen met de camera.