Jolly heeft 5 mei haar veulen gehad ze hield tijdens haar zwangerschap veel vocht vast, dit was redelijk weggetrokken maar sinds vandaag heeft ze weer heel veel vocht in haar buik heeft iemand een idee wat dat kan zijn? Maak me er best zorgen om.
Quinzy wat een scheet is het! Kan me helemaal voorstellen dat je liever in de wei ligt dan bij ons op Bokt, jammer voor ons maar.... wij hebben straks ook iets moois om bij in de wei te liggen
Mooi moment Crazy funky als een veulen net wil gaan drinken!
Op 265 dagen doen jou merrie het helemaal niet gek Mayday! Wat een schitterende buik zit daaronder!
Mooie naam Youngster het proeft naar wijn Kon moeilijk mijn oogjes open houden vannacht
ONGELOVELIJK Max wat een joekel van een veulen!!! GEFELICITEERD!!! En een dikke knuffel aan moeders, man wat een veulen! Ze kijkt er zelf ook verbaast van!
Echt Jessje geen veulen bij jou vannacht?
Nou ze zijn klein maar ik kan een kegelmelding doen!!!
jessje Ik heb weken gedacht:er komt nu eindelijk een veulen vavancht!! (maar steeds niks..)
WenK Fijn dat ze snel weer thuis komt! Wat zullen de andere paarden opkijken als ze haar zien met het veulen!!
Quinzy Déclan is echt een super veulentje!! Ik ben vandaag de hele dag vrij,dus ik vertrek zo richting wei,om daar de hele morgen lekker in het gras te liggen,en te kijken naar mijn mooie kind!! (en mama natuurlijk!!)
crazy_funky Blue lundi is schattig hoor. Leuk dat je ergens werkt waar ze paarden hebben,dan weten ze wat je meemaakt.
mayday Die buik lijkt al wel helemaal gezakt! Als je zou zeggen dat ze over de 300 dagen is geloof ik het ook!! Die wittige puntjes rondom haar spenen had Femke ook,wat zou dat zijn? (nu het veulen drinkt is het helemaal weg)
maroes Femke's vulva zag er net zo uit als die van jou merrie, met die pruttel eruit. Kan geen kwaad hoor,de baarmoeder werkt nu alles eruit wat er niet hoort.Vrouwen hebben ook nog weken last van hgevig vloeien na een bevalling,dus waarom paarden niet. (Femke ging twee dagen daarna witte slijmslierten verliezen,en dat was na 1 dag ook weer over)
youngster Beaujolette is een chique naam voor een prachtig veulen!
Max,gefeliciteerd met je hengstveulen!! Knappe merrie heb je hoor,wees maar heel trots op haar!!
marlijntjuh 22:15 is idd. een prachtige tijd,die van mij deed het om half 7 in de morgen,da's ook niet verkeerd!(beter dan 3 uur 's nachts..)
Meavey Leuk dat je meegekeken hebt op de cam! Lijkt me erg mooi om te zien.
cojolly Bel voor de zekerheid de DA eens op,dan weet je het meteen. Misschien houdt ze vocht wast door het hete weer??? Ik heb echt geen idee!!
Ods OOOOOOOOHHHHH!!!!!! Let nu maar op,dan gaat het snel hoor!!! Femke had woensdag haar eerste (ieniemienie) kegel,en donderdag lag het veulen ernaast!!!
Zo,ikke is lekker vrij,en ik ga met mijn veulen spelen. Lekker in de wei liggen,en kijken.. Heerlijk!
Nee ik had gelijk, er is niks gekomen... Dag 351 dan maar Ik ga nu eens kijken hoe mijn favoriete merrie (een beetje slijmen helpt misschien ) zich vanochtend voelt
Max, Van harte gefeliciteerd met je geweldige veulen. Vertroetel de merrie maar!!
Ods, Hij komt.... hij komt..... Moor had haar eerste melk (kegelen?? het liep er gelijk in straaltjes uit) zondagmiddag, gisteren nacht was Gigant er.... Moor heeft overigens helemaal geen grote uier.
Tyrza, Wat een prachtige vacht heeft jou paard toch!!! Ze is zichtbaar aan het genieten van haar dracht!
Amandake, Gelukkig dat hij is teruggevonden!
Tinkerloos, 1.15 uur 's-nachts (tot 3 uur met de eerste slokjes) is helemaal niet erg hoor!!! Had ik er graag voor over.....
Gefeliciteerd Max, wat een mooi groot veulen. @ Tinkerloss bedannkt noor het geruststellen. @ Ods, jij krijgt je veulen heeeeeel snel. Maar wij willen wel foto`s van het melkdruppen! @ Barb, ja om die buik kan je niet meer omheen.Hij zit er duidelijk!
Ik heb vannchht gedroomt dat Orri ging bevallen, en sindsdien ben ik er niet gerust op... wat duren die laatste dagen toch lang...
En nu moet ik a.s. vrijdag zaterdag en zondag tot 17 uur schrijven op een Internationaal Concours... hoop niet dat het DAN komt! kan niet zomaar weg dan natuurlijk...
Wouwse Plantage toevallig Tyrza? Balen zeg, je kunt dan echt niet weg. Vorig jaar zat ik ook zo, op CH Eindhoven. Ik zat net met een rood vlaggetje in mijn hand op de wal te vlaggen voor afgevallen balken achter de wal die de jury in de toren niet zag, toen ze belden dat er een veulen in de wei liep.....en ik maar juichen van blijdschap met vlaggetjes in mijn hand.
Gaefa is gisteravond om half twaalf bevallen van een wildkleur zwart hengstje. De bevalling ging makkelijk alleen de nageboorte heeft nog wat problemen gegeven. In eerste instantie kreeg de dierenarts hem er niet af, dus moest ik haar om het half uur spuiten. Vanmorgen om acht uur kon hij hem er gelukkig wel afkrijgen. Foto's volgen snel.