Vorig jaar wel gedaan, maar met ELKE deken krijgt ze last van schuurplekken op de schoft. Heb vorig jaar echt van alles geprobeerd, maar niks hielp. Ze zit nu al lekker in een harige zelfgekweekte winterjas en ik laat het maar zo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carola schreef:Fokfanaat; wat leuk! Mijn merrie is ook drachtig van eyecatcher, die verwacht in maart haar veulen. Ik ben benieuwd naar jou veulen. Wat voor merrie is het precies?
Myrthe; bij mij past de deken nog! Maar ik probeer een fokmerrie altijd zo min mogelijk in de dekens te hebben. Als ze een deken op hebben als het veulen er eenmaal is vind ik dat altijd een beetje 'eng'. Hoe staan jullie daar tegenover?
Emmy7 schreef:Urielle, je kunt ook proberen je handen op die plek te leggen waar je het zag bewegen. Waarschijnlijk komt het veulen er dan wel tegenaan liggen. Bij onze merrie is dat sinds twee weken al heel goed te voelen. Als ik s morgens mijn handen tegen haar buik leg, komt het veulen ertegen aan liggen. Erg leuk hoor, dat contact en het proberen waard.
Dustinlover schreef:Welkom allemaal!
Zie weer prachtige buikjesnog eventjes dan zitten we in het jaar waarin de nieuwe veulentjes worden geboren
Diane_Basje: Mijn hengstje(is nu verkocht) zijn moeder is Lustoord's Daisy een zwarte welsh die weer van High Flown Viper is