Donkere koffievossen & rode vossen vind ik prachtig. Mijn voorkeur gaat naar een donker net zoals mijn merrie Monnie.
@ Rowo nee hoor ik hou ook niet van lichte vosjes, maar dat word Cookie niet. Dus nee je bent niet alleen hoor.
@ manueeltje nee ik pak de volgende. Anders kom ik zo vroeg weer uit.
Talida
Geplaatst: 26-04-10 21:15
Ik wilde geen vos een geen merrie Tal is net een toverbal ,die kan mahonierood zijn maar ook (met name dr kont) donkerkoffie, en dr ene beentej zonder wit is met goudglans.
Volgens de kraamvisite van vandaag kon Flo ook nog wel eens stukkie donkerder worden, die dacht wat bij dr ogen te zien.
Heb vandaag voor het eerst even halstertje om gedaan, moest wel even in een houtgreepje, maar dan staakt ze de strijd snel.
Maseike
Geplaatst: 26-04-10 21:17
Joh heb 101 verschillende kleur vosje,s. Vind jammer dat de donker koffievosje er bijna niet meer zijn. Toch echt mijn fav kleur.
Zou gaaf vinden als Mon die kleur door heeft gegeven aan Cookie.
Ik dacht dat Flo ook vos was maar met het opdrogen kleurde de maantje toch niet mee naar een lichter tintje.
Echt gaaf een cookie in monkleur!
Maseike
Geplaatst: 26-04-10 21:24
Talida schreef:
Ik dacht dat Flo ook vos was maar met het opdrogen kleurde de maantje toch niet mee naar een lichter tintje.
Echt gaaf een cookie in monkleur!
Ik hoop het zo, vind gaaf nog een koffievosje. Dan heb ik helemaal een Monchique twee met alleen twee witte achter benen.
Cookie dat word echt een verhaal wat gaat die worden voor kleur. Op mijn stal en die fokken ook zeggen ze toch echt dat ze een koffievos word alleen tintje lichter als Mon.
Maar klopt idd. Zie daar zeker leuke springers tussen.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 26-04-10 21:58
Nou moet ik zeggen dat ik vosjes leuk vindt maar vos panterbonten meestal niet zo.
En ik krijg net een sms, met de vraag of het veulen van XXX een hengst of een merrie is. Nu wist ik niet eens dat die al gegaan was, maar volgens mij is het topic hier weer een veulen rijker.
inge176
Geplaatst: 26-04-10 21:59
Ik hou ook wel van vosjes, alleen de rest hier niet dus die hopen op een bruine . (wat het waarschijnlijk ook wordt) Als cookie zo donker wordt zou wel gaaf zijn. Al vind ik haar zo ook erg leuk.
AD, ze ziet er echt goed uit. Leuk halster zeg!
Gem
Geplaatst: 26-04-10 22:00
XXX gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd !!!!!
Laatst bijgewerkt door Gem op 26-04-10 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt