Fijn dat mijn inspanningen toch geholpen hebben

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Ze zou volgens mij telling 22 moeten zijn) Dat maakt de uitgerekende datum op 15 maart.
 (Ze zou volgens mij telling 22 moeten zijn) Dat maakt de uitgerekende datum op 15 maart. 
 Spir wilde de praam niet op, toen ik eindelijk haar neus had schaafde ze die zo lekker langs de muur.
 Spir wilde de praam niet op, toen ik eindelijk haar neus had schaafde ze die zo lekker langs de muur.  Ben ik ook weer wat schaafwonden rijker.
 Ben ik ook weer wat schaafwonden rijker.  
  Dus we wachten nog een dag of 10 af.
 Dus we wachten nog een dag of 10 af.  

Dat gaat nu goed, als je maar constant brokjes blijft geven.
 Dat gaat nu goed, als je maar constant brokjes blijft geven.  Ze slaat niet, dat is een voordeel. Ze gaat alleen constant wegrennen, en ze komt voor omhoog uit protest. Maar dit was al de 3e keer dat hij komt scannen/spoelen in 4 weken. Dat is gewoon te kort op elkaar. Volgend jaar gaat het weer makkelijker, dan is ze het weer een beetje vergeten.
 Ze slaat niet, dat is een voordeel. Ze gaat alleen constant wegrennen, en ze komt voor omhoog uit protest. Maar dit was al de 3e keer dat hij komt scannen/spoelen in 4 weken. Dat is gewoon te kort op elkaar. Volgend jaar gaat het weer makkelijker, dan is ze het weer een beetje vergeten.  

Maar ik ga er maar niet van uit.. Iedereen hier gefeliciteerd met de drachtige merries!
 Maar ik ga er maar niet van uit.. Iedereen hier gefeliciteerd met de drachtige merries! Dit weekend maar weer een date regelen met Winser en hopen dat het dit keer wel blijft zitten. Danielle is op 18 dgn ook gescand en toen dragend bevonden, nu een week later is het vruchtje toch afgestorven.
   Dit weekend maar weer een date regelen met Winser en hopen dat het dit keer wel blijft zitten. Danielle is op 18 dgn ook gescand en toen dragend bevonden, nu een week later is het vruchtje toch afgestorven.                                                         
 )
)