Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heel veel sterkte!
 Heel veel sterkte! voor alle gezonde beebs die ondertussen geboren zijn. Heb al mooie foto's voorbij zien komen
 voor alle gezonde beebs die ondertussen geboren zijn. Heb al mooie foto's voorbij zien komen   

Mijne 4. Dinsdag moet ik weer beginnen met werken dus hoop stiekum dat het voor die tijd komt
 Mijne 4. Dinsdag moet ik weer beginnen met werken dus hoop stiekum dat het voor die tijd komt  

Hoop wel dat ze het nog doet voor ik moet werken want dat scheelt me nachtrust!
 Hoop wel dat ze het nog doet voor ik moet werken want dat scheelt me nachtrust!                                                         
 en als er dan op een gegeven  moment ook een veulen naast ligt of ze toont dat ze gaat beginnen dan is het het wel waard
 en als er dan op een gegeven  moment ook een veulen naast ligt of ze toont dat ze gaat beginnen dan is het het wel waard  maar het schiet niet op zo haha
 maar het schiet niet op zo haha                                                         

. Brrr, wat moet het koud zijn geweest!
 . Brrr, wat moet het koud zijn geweest!  .
 .                                                         

Odessa1 schreef:Sunnyrainbow, ga je nu al waken? 305 dagen? Is daar een speciale reden voor? Kan nog wel even duren hoor. Ik slaap nog heerlijk door 's nachts. Gelukkig staat Odessa aan huis dus hoef ik niet in een caravan te slapen
 :)
:)

uiers op knappen banden zo week als het maar kan.. alleen nog gene melk aan der uiers.. wel onrustig snachts en wat minder eetlust.
 uiers op knappen banden zo week als het maar kan.. alleen nog gene melk aan der uiers.. wel onrustig snachts en wat minder eetlust.