Mamaloe van Jongiastate – RianneHenBegley Niamh van de Kendelhoeve - _MarlijnNatuurlijk gaat mijn stem naar Mamaloe! Eindelijk een ezel Als je er zelf drie hebt, moet je er wel trouw aan blijven
Wat een moeilijke keuze zeg..1: Cheryl Morero (wat een pláátje en prachtfoto)2: Yara (omdat ze het gewoon écht verdiend heeft, is écht hét bokt-veulen)
Bijna onmogelijke opgave maar hier is mijn stem:Chocolate- hetismijChocolate Chip Cookie- KrisZou het in de naam zitten...
Ik stem op Carmen Charachel van SuzanneF.en op Anke’s Lightning van de Immetjeshoeve - AnkeAllebei omdat ze mij heel erg aanspraken, en ik het prachtige veulens vind.
Ciekeboe- Zatarra ? (zoiets) Gewoon een prachtdierChocolate chip cookie- kris Vind dat dit veulen+ moeder zo'n mooi verhaal hebben. En dat het daarbij ook nog zo'n mooi diertje is geworden! Mijn complimenten voor Kris
Fanja Haverkamp - Roelke_Mijn favo Haflingerveulie van 2007 natuurlijk, mijn fotomodelletje Kailey of the Tinkerbarn – dobbelSuper lief, knap aanhankelijk meisje!