Mijn god ik hoop het niet, ze is een ras zuivere stamboek fjord en ik verwacht een ras zuiver fjordenveulen

Denk dat ze de maantjes aan het afwerken is want daar hoor nog zwart tussen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dreeke schreef:Aparte vlekken
Mijn god ik hoop het niet, ze is een ras zuivere stamboek fjord en ik verwacht een ras zuiver fjordenveulen
Denk dat ze de maantjes aan het afwerken is want daar hoor nog zwart tussen

Vinga, we maakten maar een grapje hoor!
)
Over ongeveer 2 weken scannen, ben benieuwd, zou wel heel mooi zijn, weer in 1 keer drachtig!
). 

Is toch een apart kleurtje, dat duurt gewoon wat langer.... 

Oh heb trowuens me vergist in de naam
het is een Trojaanse prinses en geen spartaanse, was even in de war. Maar de naam blijft

De laatste 5 pagina's van het vorige topic en 15 van hier... Jullie zijn gek om dat op een goeie dag vol te kletsen! (maar dat kan ik begrijpen, merrie-staren kan de mentale gezondheid schaden MAAAAAADNESS)
Uier is heel erg strak en groot maar na een daggetje op de wei rond te dalken krimpt hij nog wel iets.
Net zoals vorig jaar (en nou maar hopen dat ze niet over draagt)

Bloed af laten nemen om het testosteron gehalte te achterhalen, en om te kijken of het wel zinnig/goed voor Siena is om haar hengstig te spuiten. Morgen middag hoor ik het, ws kan ze vrijdag al geinsimineerd worden. Yeah!
bokken en steigeren, mams een trap verkocht
haha wordt wat later.
Dreeke schreef:@ Pretty: tjee Vera houd het ook lang op zeg, pfff waarom doen die merries dat toch he!! Nog geen kegeltjes of harsjes te zien bij haar??
Ook Pretty gaat aardig overtijd, 12 dagen alweer, ben wel een beetje blij dat ik niet de enige ben hoor![]()