"Fighter heeft nieuwe benen"

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Paardennamen

Re: "Fighter heeft niewe benen"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:01

Gefeliciteerd! Fantastisch dat hij nu lekker buiten kan lopen. Zal hem en mams vast goed doen. Ga zo door!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 16:12

Wow Libke die foto's doen me goed, hij begint al echt op te knappen!

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 18:37

ik ben nieuw hier. maar toen ik niet was aan gemeld heb ik wel je andere topic gevolgt. en echt waar wat heb jij en fighter door zettings vermogen zeg.niet te geloven OK dan! OK dan! OK dan! toppie gewoon. en ik vind het fijn om te horen en te zien dat het goed gaat.

Nynkk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 20:31

aah.. wat lief toch zo samen in de wei Lovers Haha! Blij om te horen dat alles goed gaat. Haha! je hebt een geweldig doorzettingsvermogen.. Knipoog Super Go jij! Go jij!

Chantal173

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 20:36

pol013 schreef:
Oh en even voor de duidelijkheid. Foto's van Fighter gaan niet vervelen hoor. Van mij mag je er dagelijks nieuwe opzetten.

We willen alles zien,van z'n eerste pasjes tot aan z'n eerste wedstrijd(jaja ik ben positief,hij gaat het super doen in de sport,let maar op) Tong uitsteken

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 21:49

Lieve Libke,
ik ontdek je topic nu pas, na een poos weinig gebokt te hebben (sorry allemaal, had echt geen tijd). Bijna anderhalf uur heb ik er over gedaan om alle (van beide topics) 56 pagina's en 1376 berichten te lezen!
Kippenvel, een traan en een lach hebben de revue gepasseerd achter mijn computerscherm. Geweldig wat dit beestje allemaal heeft doorstaan om er nu zo ondeugend bij te staan!
Petje af voor jou, je man, de dierenkliniek en alle bokt-ers die zoveel hebben gedaan. Respect!
Ook van mijn kant komt er geld. Ik weet dat er veel mensen zijn met zieke paarden en die ook soms financieel in de rats zitten, maar dit is zo vreselijk bijzonder.
Ik blijf duimen en ook ik wil hem in RL zien!
Liefs, Angelique

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 22:13

nou, hij is er, de langverwachte galopfoto in de wei; als je dat vergelijkt met het hoopje veulen die in de stal lag die eerste dagen ,ben ik er nu heel zeker van: hij gaat het maken, het komt helemaal goed met hem en z'n (voorlopig ingepakte) beentjes.

heb je soms een foto van z'n papa, is dat ook een schimmel?

ook hier worrd uitgekeken naar meer figty- foto's.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-05 23:07

dank je wel allemaal voor jullie steun !!
Verder heeft ie vanavond gek gedaan in de weide met zijn beugels (vindt een beetje TE ) Hij doet niets anders dan steigeren en bokken om dan even later uitgeteld in het gras te ploffen .. Haha! .
Ik maak me nog steeds zorgen om dat linker kogeltje ,dat staat dik en dat hangt er zomaar wat aan ,hij steunt daar niet echt op door ,loopt zowat op zijn tip,teen zeg maar
Ik heb voor dinsdag een afspraak gemaakt in een andere kliniek in NL voor een second opinion ,zouden jullie dat ook doen? Ik ben bang als ik te lang wacht dat het dan te laat zou zijn .Ik ben zo tevreden over dat rechterbeentje maar blijf me maar zorgen maken over zijn linker
Zo stapt hij er nu op:
Afbeelding
Ik zal er morgen eens een goede foto van maken

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 23:14

Libke, ik zou denk ik ook een second opinion laten doen, het is natuurlijk niet zomaar iets waar je allemaal mee bezig bent om die lieve Fighter toch een een start te geven.
Het lijkt mij heel slim!

silleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 23:38

Zou zeker een second opinion vragen. Maar ik zou toch zeker naar Meldert gaan (Tom Mariën) voor mij moet er niemand anders meer naar mijn paarden kijken als ze wat ernstig mankeren dan mijn da en Tom. (heb daar foto's gezien van kromme en mismaakte benen van veulens die ze met succes behandelt hebben dat mijn ogen echt open vielen als je dat zag.)
Ik vind hem er echt goed uitzien hoor. Chapeau voor de kliniek waar hij gestaan heeft

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 23:45

Vind toch dat hij al super vooruit gegaan is hoor! Echt onwijs goed! en een second opinion vind ik helemaal niet verkeerd, sommige klinieken zijn beter als andere met dit soort problemen. Mag ik vragen naar welke kliniek je gaat?

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 07:26

Waar ga je naartoe? (ik denk dat een S.O. NOOIT slecht is)

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 07:38

libke dat zou denk ik iedereen gedaan hebben, dit is niet zomaar iets, ik vind het zo ontzettend fantastich wat jij allemaal doet echt waar

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 08:03

Second Opinion kan nooit kwaad. Anders eens naar de Bosdreef zelf gaan of naar de universitaire dierenkliniek in Merelbeke (al heb ik daar ook al horror verhalen over gehoord maar goed dat kan overal ook wel gebeuren)

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 08:52

Dat kogeltje ziet er behoorlijk dik uit.
Ik zou idd een second opinion doen hoor libke.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-05 09:02

Ik dacht van naar Roosendaal te gaan omdat ze daar werken met die smeden van Hoofcare en ik er toch al veel goeds van gehoord hebben .
Natuurlijk hoor je overal goede en slechte dingen dus dat maakt het iets moeilijker .Maar hoe jonger hij is hoe beter het allemaal nog kan opgelost worden .
Ben deze morgen ook al veel optimistischer ,hij kwam zijn stal uit en steunde helemaal op zijn linkerhoefje en kreupelde al veel minder dan de voorbije dagen OK dan! .Volgens mij is dat allemaal een beetje overbelast en ontsoken en moeten we fighter tijd geven ...

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:07

Een SO kan natuurlijk nooit kwaad, maar zoals je zelf ook al zegt, het moet ook tijd hebben, hij is zog nooit zoveel buiten geweest en heeft nog niet zoveel beweging gehad, dus het is wel logisch dat het wat overbelast is.
Komt er dan iemand aan huis, of moet Fighter weer op de trailer.

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:16

Zo ik heb alle topic's eens even gelezen! wat een verhaal zeg jeetje maar mooi dat het toch zo kan! dat hij wel lekker af en toe nu in de weide kan lopen! iig veel sterkte en ik zal dit topic blijven volgen Lachen

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:24

libke schreef:
Ik dacht van naar Roosendaal te gaan omdat ze daar werken met die smeden van Hoofcare en ik er toch al veel goeds van gehoord hebben .
...

Libke, welke kliniek wilde je gaan in Roosendaal?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:40

Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op Bokt...

Maar wat geweldig dat hij thuis is, wat wat een super foto's! Zo hartverwarmend... Lovers

regina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 09:56

mijn eerste reactie op de foto's van z'n koppie was:

wat een schat is het toch!

fijn dat het nu stukken vooruit gaat, van die kogeltjes heb ik geen verstand, dus dat moet je mij niet vragen Haha! maar ik weet zeker dat het goed komt!

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:09

Stephany schreef:
libke schreef:
...

Libke, welke kliniek wilde je gaan in Roosendaal?

'
Dat is vast Visdonk, daar zitten inderdaad de betere hoefsmeden, maar ik vind de dierenartsen er prut... meer honden en papagaaienarts dan sportarts voor paarden...

jaantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:51

Ik zou er inderdaad niet te lang mee wachten, hij is nu nog goed in de groei.
Kijk goed om je heen waar je heen gaat.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 11:11

De vader van dit veulen staat toevallig in mijn profiel, 4e foto vanaf het standbeeld van Landgraf, met de naam Calato.

En ik weet dat het ook goed komt met Fighter!

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 11:29

libke wat goed dat hij nu thuis is! lekker met mam in de wei! wbt dat kogeltje, is ook wel logisch dat dat overbelast is natuurlijk, tis niet niks wat er aan zijn beentjes gehannest is. SO is natuurlijk altijd goed, maar ik denk dat een beetje tijd al wonderen zal doen. Ik volg dit topic trouw, wat een bijzonder geval is deze mooie jongen toch!