Ik weet niet of het hele lijstje een dag achterloopt, maar Voraya zit vandaag op dag 352 dagen;).
nieky1993
Geplaatst: 22-05-23 11:29
Jolandje lijkt mij een hele moeilijke beslissing idd Die wolf helpt idd zeker niet in stress niveau hier is het ook altijd stress als dadelijk de nieuwe pups van die roedel weer ouder zijn gaat de hele groep weer jagen en begint de ellende weer rondom ons.
Fleuribelle Bijna veilig dus. Dan mag ze helemaal losgaan
Stal_hd Dat roept idd wel lekker die naam
JennyK picture haar uier ziet er nog steeds minder uit als een poosje terug dus dat is positief. Nog 11 dagen tot veilig. Aftellen kan bijna beginnen. Wij zetten altijd per 4 de merries buiten met veulen. Lola is nr 5. In principe zou er erbij kunnen omdat dit een rustige groep is. Maar Saartje is de grote vriendin van Yula . Dus we willen die 2 samen hebben op de weide. En yula kan zolang ze binnen staat veel extra's krijgen kwa voer. Dus lola blijft nog een 3 tal weekjes snachts binnen. Ze gaat wel van smorgens tot savonds de bak in waar ze hooi, water en bv ook een skibbybal hebben liggen en ng andere dingen. Dus ze heeft genoeg om te onderzoeken en zich bezig te houden. We koppelen binnenkort ook al Saartje en Yula in de bak dus nog even en ze heeft ook een vriendinnetje.
Kabayo Groot gelijk, lekker genieten hoor. Vind het al chapeau Dat je het lijstje elke dag bij houdt. Heerlijke fotos zo. Ooh wat wou ik dat ik dat hier ook had
Wat leuk om met je veulentje het water in te kunnen
fokfanaat
Geplaatst: 22-05-23 11:55
Gimmick11 schreef:
Gefeliciteerd fokfanaat! Ben benieuwd naar de naam
hahah daar heb ik niets mee van doen, merrie en veulen zijn van mijn zus, maar staan bij mij voor bevallen en zodat de veulentjes straks lekker samen kunnen.
Ze heet Tomyris, naar een hele pittige koningin uit de oudheid.
voor wie nog een leuk spring of eventing veulen zoekt, ze is te koop.
Zolexa maakt nog geen aanstalten, zul je zien dat ze het over 2 weken doet als ik een weekend in de ardennen zit, kan mijn zus weer aan de slag, gelukkig heeft ze nu ervaring opgedaan.
Ik weet niet of het hele lijstje een dag achterloopt, maar Voraya zit vandaag op dag 352 dagen;).
Mijne lopen op de lijst ook een dag achter
Ennasil92
Geplaatst: 22-05-23 12:58
corinadrenth schreef:
shadow33 schreef:
leuke foto's kabayo!
Mijne lopen op de lijst ook een dag achter
Femme loopt wel goed 331 dagen nu
Setteli
Geplaatst: 22-05-23 13:14
Mijn Phoebe staat ook goed met 325
Gefeliciteerd met alle veulentjes!
Phoebe is sinds gisteravond aan het veranderen. Vaker liggen, maar wel kort. Staart afhouden. Kleine plasjes, en vanmorgen was haar uier aanzienlijk meer. Maar ze was heel rustig op stal. Vorig jaar is ze met 329 dagen bevallen. Ik denk dat ze daarvoor gaat. Ph was 7 gisteravond. Haar uier vanmorgen
Balko, hopelijk lukt het jullie om een fijn nieuw baasje te vinden voor je merrie met de ventral rupture. Heeft ze geen pijn als ze in beweging is?
Al-Zawraa, heerlijke blije koppies zitten erop. Fijn dat je ze het eerste jaar in ieder geval kan aanhouden. Bloedlijnen zijn natuurlijk leuk maar een goede klik is ook belangrijk. Hopelijk geneest je oog snel! Is maar goed dat paarden niet naar uiterlijk kijken.
Goldenarrow, wauw wat een prijzen heeft je veulen binnengehaald.
Jolandje, lekker de kudde weer bij elkaar. Dat is waarschijnlijk ook veel praktischer voor jezelf en als de kudde stabiel genoeg is ook lekker voor je paardje. Lastig dat er een paar verkocht moeten gaan worden maar je eigen gezondheid moet natuurlijk bovenaan staan.
Kiki, zo te zijn laat Bo ook alles rustig toe wat King haar allemaal aandoet.
Knolselder, gefeliciteerd met de aankoop van je merrie en veulen. Het zijn een knap stel.
Nieky, wat moet dat heerlijk voor de veulens en merries zijn om weer lekker op de wei te staan. Allemaal oortjes naar voren!
Fokfanaat, gefeliciteerd met het veulen van je zus. Zou een mooie wissel zijn als zij bij de geboorte van jouw merrie mag zijn.
Jenny, gefeliciteerd met jullie nieuwe merrie. En wat voelt ze zich al thuis zo te zien na 3 dagen.
Cioccolato, gefeliciteerd. Inderdaad een zeer luxe tijdstip. Daar wil ik ook wel voor tekenen.
Laura, jij ook gefeliciteerd met je hengstveulen.
HD, mooie naam bedacht.
Kabayo, ben echt jaloers op jouw zwemfoto`s ieder jaar.
lovejouuuIB
Geplaatst: 22-05-23 15:21
Hier afgelopen zaterdag een merrie veulen geboren van Next Level
Alles lijkt goed ze heeft de veilig lijst niet eens gehaald met haar 319 dagen
Tikita Aronica Naar grootmoeder van Next Level en haar eigen moeder
Ik lees nogsteeds wel mee maar actief meekletsen lukt helaas niet
Weer een hoop spannende merries! Hier is het nog even een weekje of 2 rustig. Eerste week juni tm half juni zijn de laatste 3 aan de beurt dus in haal even slaap in
De andere 4 doen het goed. Deze 2 blijven toch wel erg leuk samen. Aston Martin “Ash” en Wrangler Rubicon “Wayne”
Laatst bijgewerkt door cp112 op 22-05-23 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Brooke laat mij wachten. Na twee best onrustige nachten is haar uier wat afgenomen en is zij ook weer rustig in de nacht. Ze blijft plat slapen waardoor ik nogsteeds gewekt wordt door de birth alarm. Maar afgelopen nacht wel weer beter kunnen slapen.
Oh jullie gaan weer super hard. Gefeliciteerd met de veulentjes!
Kabayo wat gaaf die water foto’s. En kijk het veulen dapper mee gaan.
Onze On top houdt het nog goed vol.. waar ik eerst hoopte de 320 dagen te halen Ivm haar volle uier, zit ze inmiddels op 336 dagen. Al een aantal avonden onrustig op stal. Zwaaien met haar staart, staart af houden en kijken naar haar buik. Inmiddels al een aantal slapeloze nachten, maar nog geen veulen. Nog geen harsjes, dus het zo ook zo nog maar even kunnen duren. We wachten geduldig af!
moner
Geplaatst: 22-05-23 22:56
Balko, ik schrik van de foto van je merrie met de rupture. Heeft ze geen pijn? Kabayo prachtige foto's weer, leuk veulen Al-Zawraa, Fijn dat je ze het eerste jaar in ieder geval kan aanhouden. Hopelijk geneest je oog snel! Goldenarrow, wauw wat een prijzen heeft je veulen binnengehaald. wat zul je trots zijn. Jolandje, lekker de kudde weer bij elkaar. Knolselder, gefeliciteerd met de aankoop van je merrie en veulen. Het zijn een mooi koppel, hopelijk gaat ze je veel brengen in je fokkerij Nieky, wat een groot aantal veulens heb je al en wat een verschillen tussen de veulens. Fokfanaat, gefeliciteerd met het veulen van je zus. HD, mooie naam
gefeliciteerd met de veulens
vulina en mirjam dat wordt spannend vannacht.
Libby druppelt hier ook melk, dus het wordt ook waken vannacht