Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spannend. Dat ze maar goed zwemmen

ze wilt enkel nog niet hengstig worden. Wellicht van de week met het zonnetje erop.
met terug zetten moest ze eerst even behoorlijk slaan in de richting van Odilia
zouden dit tekenen zijn van dracht? Misschien zie ik wel spoken. Maar vorig jaar bij Nigrante wist ik het ook gelijk
Hopelijk wilt het allemaal met haar lukken en krijgt ze volgend jaar een knap veulentje!!
), dat we daarna gestopt zijn. Dit jaar mag ze weer mee en hopelijk nu mooi drachtig. Voor nu lijkt ze in ieder geval wel mooi hengstig te worden (heel handig jaarling hengsten er naast
).

geweldig! Fijn dat de winter ten einde komt daar, op naar het voorjaar.
Echt heel blij mee. Prganza helaas niet drachtig, maar heel stiekem ben ik daar niet rouwig om want dan zouden we haar eventueel als draagmerrie voor Intissima in kunnen zetten. Voor Intissima had ik namelijk al een dekking gekocht, maar nu haar veulen doodgeboren is mogen we het nog een keer proberen met de hengst van vorig jaar. Dus nu heb ik 2 dekkingen voor haar
Van Prganza heb ik al meerdere veulens en dit jaar ook eindelijk het langverwachte merrietje en van Intissima heb ik nog geen nakomelingen. Keuzes, keuzes