Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Pretty Fabregas is 1.02
Woogy ja mijn knappe HarleyIk heb natuurlijk enorm gevochten voor hem. Het begon met verslagen droes welke we overwonnen hadden. Nou dat gebeurd bijna nooit, maar hij was zo ontzettend sterk en lief dat ik gewoon 3 weken lang iedere dag een naald in hem mocht steken zonder maar een kick te geven. Daarna kregen we koliek.. onverklaarbaar.. Blind behandeld en hij werd weer beter dus na paar dagen mocht hij weer mee naar huis. Dat ging even goed, maar hij werd mooier dan dat hij ooit was geweest. Ik vermoede dat er altijd al iets had gezeten want sinds de peniciline bloeide hij op. Helaas eind januari was het weer raak en had hij weer vreemde koliek. Weer naar de kliniek en er kwam na wat onderzoeken " maagzweren" uit. Helemaal blij want nu kon hij gewoon op medicijnen staan en konden we dus verder! woensdag avond 24 januari ben ik hem op gaan halen en donderdag ochtend zag ik hem raar doen op de camera. Ik dacht dat hij met zijn been in zijn deken vast zat. Toen ik daar aankwam wist ik dat het over was... Hij lag er verschrikkelijk bij en dat beeld zal nooit van men netvlies verdwijnen. Dierenarts gebeld, maar het was al te laat.. Uiteindelijk bleek uit sectie dat hij zo slecht was verzorgd(ik haalde hem verwaarloosd op) en slecht was ontwormt dat hij een geperforeerde darm had van de bloedworm wat weer leidde tot buikvliesontsteking.
Verschrikkelijk gewoon dus.. Nu heb ik 2 knappe veulens van hem lopen en verwacht er nog 3 van hem gelukkig