hahahatsjoe schreef:Mizora schreef:Sommige veulens hebben een foto die in mijn ogen de pracht van het veulen wegwuift, dat is jammer maar zorgt er wel voor dat dat niet de veulens zijn waar ik op stem. Als de enige foto die je hebt een streperig geschoren veulen is dat kan zijn kop laat hangen, dan lokt dat toch niet.
Sorry Mizora, maar dat vind ik een rotopmerking. Ten eerste is mijn Kruimeltje niet streperig geschoren, Maysoon Rashid heeft geschoren en dat is echt niet de eerste de beste. En zijn kop laten hangen doet hij niet, hij stond te slapen. Ik vond die foto zo schattig dat ik hem in een spontane opwelling ingestuurd heb. Reacties zoals de jouwe daar wordt ik niet goed van. Gelukkig hoef jij hem niet mooi of lief te vinden, hij werd op zijn eerste show eerste in de veulenklasse en 5e bij de kleurenklasse dus hij is mooi genoeg en ook al werd hij dat niet, hij is zo verschrikkelijk lief dat ik hem nooit kwijt wil. Bijzonder banketstaaf reactie, bah.
En het komt niet bij je op dat ze het ook over een ander veulen kan hebben, bijvoorbeeld over het streperig geschoren veulen met lage hoofdhouding in de merrieverkiezing....?
Je veulen heeft dan weliswaar al zus en zoveel wedstrijdervaring, maar niet alles draait om hem.
Los daarvan is het misschien handig om dingen even in perspectief te zien: jij plaatst een foto in een fotobeoordelingswedstrijd. Dat mensen jouw foto lelijk vinden zegt niet over of jouw veulen lelijk is.
Verder ben ik het trouwens helemaal met Mizora eens; ik vond de foto ook geen goede kwaliteit hebben en de pose/omgeving niet sfeervol/boeiend genoeg om dat op te heffen. De foto van Henkie vond ik ook kwalitatief minder maar de houding en omgeving geven samen zo'n mooie sfeer aan de foto dat ik het helemaal begrijp dat mensen daar op gestemd hebben.
Los daarvan zou ik zelf uit principe nooit op een geschoren veulen stemmen omdat zo'n beestje dan van zijn eerste levensjaar dan een half jaar met dekken op moet lopen, maar dat ook dat zegt niets over jouw veulen, maar alleen iets over mijn eigen keuzes als stemmer.

Ahhhh, wat cute!