Soms heb ik het idee dat ze wil liggen maar toch ook niet. Wedden dat als ik een minuutje niet kijk dat ze ligt??
drawerlover schreef:Soms heb ik het idee dat ze wil liggen maar toch ook niet. Wedden dat als ik een minuutje niet kijk dat ze ligt??haha ik moet plassen maar wil niet weg van de camera
drawerlover schreef:Soms heb ik het idee dat ze wil liggen maar toch ook niet. Wedden dat als ik een minuutje niet kijk dat ze ligt?? Als het goed is, is ze een maiden mare.
drawerlover schreef:Maiden mare?Merrie die voor het eerst haar veulen krijgt.Ze ziet er nou rustiger uit.
drawerlover schreef:Ow sorry dat is dus waarom ik blond ben geworden , geen probleem toch. Wij zijn hier om te leren. Ik ga toch maar slapen, en laat de pc aan voor de high-alert.
Deze vind ik ook een stuk onrustiger dan vorige week... Nog geen low, maar wel een om in de gaten te houden.http://www.marestare.com/fcam.php?alias=jbarsranch
Ik denk dat het niet lang duurt hoor, ze weet niet meer hoe ze staan moet@JewEmm , ik volg die merrie ook al een aantal dagen.. Maar ben ook zeer benieuwd hoe lang dat nog gaat duren