Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
takkie_muis schreef:Nee lastig pff moet morgen 7 uur weer uit bed en heb vannacht 4 uur geslapen..
JoyCiej007 schreef:takkie_muis schreef:Nee lastig pff moet morgen 7 uur weer uit bed en heb vannacht 4 uur geslapen..
ik heb vannacht ook maar 4 uurtjes geslapen (en dan nog maar half, kon slaap niet vatten) en 7 uur eruit.
maar morgen beetje uitslapen![]()
it's your call 2 make
JoyCiej007 schreef:Iris82; heb wel eens 'dramaqueen' merrie's gezien, maar deze is wel heel extreem ja. zou dat ezeleigen zijn off??
crazy_funky schreef:pff.. ga toch eens liggen joh! word je toch gek van..
maarja kan me voorstellen dat als je zo'n pijn van weeën hebt dat je je geen houding weet..
Animal schreef:crazy_funky schreef:pff.. ga toch eens liggen joh! word je toch gek van..
maarja kan me voorstellen dat als je zo'n pijn van weeën hebt dat je je geen houding weet..
Wij hebben wel eens een koe gehad die zich uiteindelijk de sloot in gerend heeft vanwege weeën.
Ik zat in de tuin en zag tussen de droge koeien (koeien met zwangerschapsverlof) eentje continue keihard rennen. Toen ik er naartoe liep keek ze steeds achterom en zette ze het op een rennen. Ze rende dwars door het draad heen de sloot/greppel in. We hebben haar er toen met 3 man (en met haar eigen kracht) uitgetrokken en binnengezet. Binnen was ze ook zeer onrustig en wilde niet gaan liggen. Uiteindelijk zakte ze door haar benen en kwam het kalf eraan. Kalfje was er in 3 minuten.