Nicole288 schreef:Wanneer komt hij terug dan? De prikjes zijn normaal om het spoelmiddel weer naar buiten te werken.
Als ze echt een infectie heeft, dan moet die toch aangepakt worden?
Hier kwam uit eht slijmmonster dat er een bacterie zat, nu komt de veearts (in ons geval na het ovuleren) vr, za en zo spoelen, die brengt dan antibiotica in de baarmoeder en ik moet smiddags oxytocine spuiten, waardoor het vocht weer naar buiten wordt gewerkt. Na de laatste keer zondag moeten het wsl 2 of 3 prikjes zijn.
Alleen prikken hebben we ook wel eens gedaan, maar dan stond er alleen een beetje vocht in de baarmoeder, geen infectie.
Hmm misschien heeft hij dan toch gisteren gespoeld? Om eerlijk te zijn was ik gisteren zo druk met madam op vier benen te houden dat ik echt niet gelet heb op wat hij gedaan heeft en heb ook geen idee van hoe lang het geduurd heeft om eerlijk te zijn... Ik weet alleen dat toen alles klaar was hij me zei dat ik vandaag die prikjes moest geven en dan over drie weken komt hij haar terug scannen om te kijken of ze in orde is én of er een follikel is die goed is?