Goedemorgen, Vanmiddag weer ff naar m'n 2 drachtige dames. Morgen komt de hoefsmid, is weer hoognodig. En gelukkig m'n eigen hoefsmid weer, afgelopen jaar bijna verplicht een ander gehad, maar daa was ik allemaal niet heel erg tevreden over.
Als het ook maar een beetje te doen is ga ik vanmiddag weer even wandelen in het bos met chennai, zaterdag heerlijk gewandeld en ondanks dat ze al vanaf juli niet meer de weg o was geweest of het bos van dichtbij gezien had was ze super braaf en mega vrolijk! zaterdag in de namiddag zijn alle paarden op stal geënt dus ook daar kunnen ze weer tegen.
Begint voor sommige dames al behoorlijk op te schieten en ik begin nu ook de bekende veulen kriebels te krijgen...
Ontzettend drukke week en weekend gehad, Dus paardjes hebben lekker vrij vandaag heb ik besloten
Zat net met wat namen in mn hoofd voor Greet, en de winnaar is geselecteerd geloof ik haha.. Ze krijgen catchy namen dit jaar
onley
Geplaatst: 31-01-11 13:07
annastasia schreef:
Dat meen je niet! Als het hier maar niet heen komt die sneeuw
jawel van die kleine viezels echt vies
Al_Zawraa
Geplaatst: 31-01-11 13:19
Oja, wij hebben sinds gisteren onze stalnaam veranderd. Vanaf nu zullen we doorgaan onder de naam Dar Aziza Arabians. Ook hebben we een nieuwe website, voor de geïnteresseerden is de link te vinden in mijn onderschrift.
Bedankt allemaal, ben er zelf ook erg trots op! Onley, mijn vriend heeft de website ontworpen.
Whisperke
Geplaatst: 31-01-11 14:52
Al_Zawraa schreef:
Hala is echt een rare merrie! Ze loopt bijna tegen de bevalling aan, maar staat nog steeds hengstig te pissen na het ruiken aan poep van Aziza
Die van mij is ook steeds hengstig, maar sommige paarden hebben dat nodig om de dracht te onderhouden.. Beter dat ze dat doen.. Dan dat ze door te weinig hormonen het veulen verwerpen
onley
Geplaatst: 31-01-11 15:03
Al_Zawraa schreef:
Bedankt allemaal, ben er zelf ook erg trots op! Onley, mijn vriend heeft de website ontworpen.
erg mooi echt waar complimeten want ik weet wel hoe moeilijk het is een site te maken het is erg genoeg dat ik de onze moet bijhouden
Al_Zawraa
Geplaatst: 31-01-11 15:08
Ja, ik houd de website ook zelf bij, maar dat vind ik niet zo moeilijk. Zelf ontwerpen ga ik alleen niet redden, maar ik ben dan ook niet zo creatief