Heb je het al geprobeerd te lokken met wortels, biksjes, broodjes of biest?? Mystery is een leuke naam! voor zowel merrie als hengst
Heb nu het héle topic door gelezen!Wat een dikkie dik zeg, & Mysterie is een leuke naam.(muahmuah 10 pagina's vragen voor een update x'D )Hoe gaat het nu met de merrie?Ik duim voor je dat alles goed gaat. Plaats je wel foto's als het veulen er is?
Ik ken een kruising KWPN paard x shetlander moeder en dat is een C pony geworden, ben benieuwd wat hieruit komt!
hier nog een stille mee lezer. zo ze heb echt een dikke buik!hoop dat het veulen snel komtondertusse lees volg ik het toppic mee haha!
heb net even snel het topic doorgelezen,hopen dat het goed gaat (vast wel!)Mysterie echt super leuke naam!echt super dikke shet!Veel succes met je veulen, hopen dat die snel komt!
Een mysterieus veulen met een Mysterie naam Die moet nu komen !Anders eet ik een Banaam (Het moet rijmen dus )Ik ben benieuwd naar het veulen En haf x shetOew oew dat wordt dikke pret xDEven serieus heeft iemand nieuws?