Victory2000 schreef:Uier van Tammy ziet er beter uit???Voller....
Hoop prut bij S....
Ik ga er ook niet van uit dat het nog snel gebeurd....eerlijk gezegd kan Tammy nog eerder bevallen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sheela schreef:De dames houden ons wel in spanning hoor. Erg leuk dat je de updates zo bijhoudt. Zo blijft het voor ons "meelezers" ook nog een beetje spannend. Ben benieuwd wat voor moois jouw merries je gaan geven. Heb je nog wensen qua geslachten of kleuren of ben je tevreden met een gezond veulen en een makkelijke bevalling?
WSW schreef:Sugar is 347 dagen en Tammy is op de veilige 320 dagen!!
Ik snap er weer niets van, waarom de ene uier foto wel mag en de andere niet??? Zie hierboven, de uier van Sugar mag...de uier foto van Tammy is weg gehaald omdat deze niet voldoet aan de(kuise) regels of zo.....Waarschijnlijk is haar uier te sexueel getint hihihi!
Hha geweldig..wist niet dat ze dat deden....heeft teveel de kleur van gewone huid denk ik......lol!
Maar goed, ik heb weer tot 2 uur vannacht gewaakt omdat Sugar weer druppen had gisteravond, weer mooie troebele iets witte/blauwig van kleur, maar later was het toch weer gewoon helder hars. Sugar haar uier begon ook weer te groeien, maar vanmorgen toch weer afgezakt. Tammy haar uier was enorm gisteravond, maar ook minder vanmorgen dus we zijn er nog niet. Tammy haar linker borst zat onder geplakt met stro/hooi dus is deze plakkerig maar ik kon niets zien of er iets gelekt had.
De Canadese dames bij MS hebben vannacht weer super opgelet en genoteerd dat Sugar wel 3x gelegen heeft maar nooit lang, dat is bijzonder want 1 tot 2 uur kan Sugar snachts nog wel slapen. Ze was ook meer aan het wiebelen dan anders. Tammy heeft moeite met lang liggen en zeker met plat liggen dit lukt haar bijna niet, toch heeft ze vannacht ook wel 30 minuten lang gelegen en dat is mooi, ik had haar niet langer dan 10 minuten achter elkaar zien liggen.
Tammy heeft met enige regelmaat erg zware momenten.
Die meiden zijn echt top!! Houden het goed voor je bij......Balance en HH doen goed werk!
Ik ben benieuwd of Sugar de 350 dagen gaat halen het lijkt er wel op
Tammy zou best deze week kunnen bevallen.
Als je bedenkt dat Sugar haar uier pas met 314 dagen is begonnen met zucht (heel weinig) en Tammy al begonnen was op 284 dagen en de gemiddelde zucht tijd 30 tot 40 dagen is dan komen we met beide dames toch echt in de buurt.....(diepe zucht)
Ik heb een oudere merrie (Snowy, zij is nu 20 jaar en dit jaar niet drachtig) die altijd (zonder uitzondering) precies 42 dagen nodig heeft vanaf eerste zucht tot geboorte, wat heerlijk is omdat ze super betrouwbaar is.
Gelukkig hebben we in mei Maggie nog, mijn andere oude dame (19 jaar) zij is geweldig, ze heeft nooit hars haar uier wordt groot een dag (met dikke tepels) voor de geboorte en ongeveer 12 uur van te voren begint ze met licht wittige druppen, die langzaam overgaan in biest. Appeltje-eitje! Zoooo fijn merries die niet van fratsen houden.
zul je zien at die je ook gaat verrassen dit jaar![]()
Ondertussen moeten we eerst door met Sugar......(hele diepe zucht)
Diana
gem schreef:Ik vind Tammy HEEL verdacht doen!
WSW schreef:gem schreef:Ik vind Tammy HEEL verdacht doen!
Dank je Gem voor je oplettendheid!
Die Tammy heeft af en toe van die momenten, we hebben al een paar keer gedacht dat ze zo maar zou bevallen. Het word meestal weer rustig. Ze is een drama Queen!!
Wel leuk om naar te kijken....![]()
quintusgl schreef:Uier van Sugar wordt achter iets voller........drama-queen mag nu wel eens gaan zeg....iedereen gaat haar voor!
quintusgl schreef:Achosie, geef Tay even het boek: Voortekenen van een bevalling...........
Je hebt wel vreede merrie's hoor, de een steekt haar kop in t zand en doet alsof ze niet drachtig is en de ander doet elke dag een proefbevalling maar oet nog even.........
Ik heb ze iig weer opstaan. Weet ook niet meer in welke taal ik ze het beste kan toespreken...
(o ja, ijn M doet het niet zo goed....)