Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gem schreef:Maseike schreef:@ gem, ik zal morgen ff kijken voor je naar foto,s.
Ik heb nog een hoop op cd staan en zodra ik wat gevonden heb dan zal ik ze via pb naar je sturensuper!
Hoe is het nu met je ouders (m.n. je moeder)?
Maseike schreef:[Nog steeds het zelfde gem.
Ben vandaag ook maar eens thuis gebleven want sinds dat mijn moeder in het Zh ligt heb ik niet meer geslapen.
Dus morgen dan gaan we weer.
En over mijn vader valt weinig temelden hij zit iederdag en uren bij mijn moeder aan bedje.
Zooo zielig en die man is zo van slag af dat die vandaag met de auto op een ander auto knalde.
Maar daar gaf die weinig om geloof ik aangezien vrouwtje belangrijk is.
jennyk schreef:anita: als het veulen er net af is lijkt me het ook niet heel vreemd dat ze nu wat slanker is. Het veulen heeft natuurlijk flink wat energie gekost nog.
InekeH87 schreef:Nou ik heb weer slecht nieuws. De afgelopen maanden en eigenlijk zelfs jaren had ik allerlei vage klachten waarbij het duidelijkst wel gewrichtspijn en slaapproblemen waren. Na tijdenlang iedere keer terug naar de huisarts en honderden bloedonderzoeken waar steeds niets uit kwam is er vandaag wel wat uit de onderzoeken gekomen. Ik heb chronische lymesdisease en waarschijnlijk dus al een aantal jaar. Er is vandaag meteen met antibiotica begonnen. Dat moet ik een half jaar lang 3 keer per dag gaan gebruiken, nadeel is dat ik daardoor niet naar frankrijk op vakantie kan in de zomer want ik mag met de antibiotica dus niet in de zon.
Volgende week moet ik naar een neuroloog voor een uitgebreid onderzoek om te zien hoeveel schade ik in mijn lijf al heb door de bacterie.