Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:ik red geen dieren om ze daarna te verkopen om uit de kosten te zijn.heb al geld geleend hoor dus ik red het wel zelf.
Karin_82 schreef:Wat mij alleen opviel was deze tekst;xyvonnex in xyvonnex @ [KS] moederloos veulentje.mijn kereltje,mijn kant van verhaal schreef:Hier schrik ik dan wel van. Als je nu geld leent voor een veulen, hoe wil je dan later alle kosten betalen?ik red geen dieren om ze daarna te verkopen om uit de kosten te zijn.
heb al geld geleend hoor dus ik red het wel zelf.
De meeste mensen hier zullen wel weten dat je niet een paard kunt houden voor dezelfde kosten als een kat of hond. Terwijl heel veel mensen zich daar al op verkijken en dat dat al teveel tijd en teveel geld kost.
xyvonnex schreef:jay jay(jee jee)het gaat goed met hem. hij zit nou in friesland.waar ik 350,00 euro per maand betaal, terwijl er iemand een bericht naar mevrouw heeft gestuurd die een super lieve merrie wist die zo zonder problemen over jee jee had gemoedert wat een stuk goedkoper zou zijn geweest en zeker dichter in de buurt.waarom heeft mevrouw daar dan niks over gezegd?
dan had ik zeker daar voor gekozen.
xyvonnex schreef:dankzij bokt weet ik nu waar jee jee is,wist ik niet en mocht het ook niet weten.heb gebeld met die mensen van de melkbar en het gaat goed met hem.dus bokt bedankt
chocobroodje schreef:Wat mij opvalt aan het verhaal is dat eppie binnen 1 dag de stal op slot doet. Vervolgens zegt ze in der eigen post: Laten we het maar op schulden gooien??! Erg netjes gaat dit allemaal niet!
Maar yvonne: je kunt een veulen niet opvoeden op geleend geld, zo werkt dat niet. Een veulen houden en laten opgroeien is een hele dure hobby.
Kan 1 van de moderators misschien niet bemiddelen? Ik snap dat dat niet gewoon is maar denk dat dit een speciale omstandigheid is.
Jasper schreef:Hoezo?? Ik vraag toch ook niet wat jij met jouw geld doet? Waarom zouden forumleden dan wel het recht hebben om zich daarmee te bemoeien.