Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayusejuhh schreef:iig ik heb wel een webcam.. maar geen internet op stal
MarijeR schreef:Cayusejuhh schreef:iig ik heb wel een webcam.. maar geen internet op stal
Zonder internet wordt het wel lastig...
Staan de paarden aan huis? Dan zou je eventueel nog iets kunnen proberen om de beelden via de pc in huis online te zetten.
Hollybolly schreef:mijn hol heeft een camara die draadloos is aangesloten op een tvtje bij mijn oom... kan niet op internet, maar kan wel mn dvdrecorder op aan sluiten zodat ik het dan tock kan zien misschien
Hollybolly schreef:we hebben laatst zo'n camara set gekocht.... een echte camara ( geen webcam) en een tvtje die daarbij hoorde.... die hebben 2 schoteltjes dus zijn ze draadloos... op dat tv is een dvdrecorder aansluiting, dus kan ik het opnemen op eendvd... je kan het niet op internet zetten en dat doe ik ook niet, is best duur heb ik begrepen
MarijeR schreef:Hollybolly schreef:we hebben laatst zo'n camara set gekocht.... een echte camara ( geen webcam) en een tvtje die daarbij hoorde.... die hebben 2 schoteltjes dus zijn ze draadloos... op dat tv is een dvdrecorder aansluiting, dus kan ik het opnemen op eendvd... je kan het niet op internet zetten en dat doe ik ook niet, is best duur heb ik begrepen
Zo'n set kan ook op internet hoor, die heb ik in '04 ook gebruikt.
Alleen is het idd best prijzig om het op internet te zetten.