Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miszlisanne schreef:ik betaal bij nobel 110 euro per kwartaal ofzo, en dan heb ik wel gewoon als ze komen voor de mok/koorts/koliek enzovoorts maar kreupelheidsonderzoek en rontgen enzo allemaal niet..
idd talida voorwaarden doorspitten, maar soms uit hun taal raak je de kluts kwijt(ik ben slecht in de tijd nemen voor dingen)
ga morgen weer ff verder met uitzoeken van de verzekeringen hahaha
nog ander vraagje, als je nu scant op (nu dus) 100 dagen kan je dan bij hippo zorg gwoon aangeven, nu drachtig dus wil graag de vruchtverzekering vanaf de 4e mnd tot einde.. ?
Saffier schreef:Ik verzeker mijn paard niet meer. Mijn ervaring is dat de verzekering altijd wel een 'uitweg' vind om niet te hoeven betalen. Daar pas ik dus voor.
Heb voor Casa sinds we in Frankrijk wonen buiten het scannen en enten om 1x 400euro kosten gehad, na het verwerpen van het veulen. Dekgeld zou ik voldoen bij een levend veulen, dus heb niets hoeven betalen.
De hengst die ik nu heb zijn de voorwaarden, dat mocht ze voor 1 januari verwerpen hoef ik volgend jaar geen dekgeld te betalen.
miszlisanne schreef:nee maar ik hoef pas over een jaar een opfok te hebben heben alleen benieuwd waar mensen uit de omgeving hun veulen in de opfok zetten en hoe dat bevalt e.d.
waar gaat evel heen?
heb wel al een birth alarm enne camera roggel ik binnekort! dus dat heb ik al wel hahaha