bedankt allemaal
Bijlezen gaat een stuk makkelijker aan het eind van het seizoen, maar 7 blz in 6 dagen geloof ik 
Dreeke gefeliciteerd met het mooie tinkermeisje!
PVD: Gefeliciteerd met de laatste van het jaar, en alweer een bijzonder verhaal erbij
Cindybijl: Wow wat heftig, gelukkig is de kans op genezing aanzienlijk, maar wel een hele moeilijke tijd voor jullie
Heb je wel nog contact gehad over het dekje in de tussentijd? Je ziet op FZ (?) vaker topics staan met: wie heeft nog meer problemen gehad met kopen van bokker die-en-die? Dat zal de mod mss ook wel plaatsen in dit geval
Hier hebben de veulens niet echt veel last gehad van de warmte. De oudste is bijna haar veulenhaar kwijt, de anderen zijn er druk mee bezig.
Pauk: Super resultaten op de keuring! En nieuwe baasjes voor Nevil, fijn dat je al weet dat hij naar leuke mensen gaat, kun je op je gemak nog een tijdje genieten van hem
*is meteen weg van de puppyfoto van amandake*
Jenny: Jammer, sjanty niet drachtig, wanneer ga je volgend jaar dekken? Al vroeg of wacht je tot ze meer in de buurt komt bij creamer
DBT is altijd al een huiskamertopic geweest
Iorrr: Ha daar ben je! Ik wist dat er nog een meer was voor augustus 
Hiboune is onthand.. wat een rotwesp om dan ook nog de andere hand te nemen 
Kitzbi gefeliciteerd!
Wie weet hoe lang je paarden weg moet houden van een stuk wei waarop de brandnetels gespoten zijn? Langer dan een week? Ze staan nu zwart en dor, is het de bedoeling dat ze vanzelf helemaal weggaan of moet je ze alsnog uittrekken? (wij hebben er eerder nooit tegen gespoten maar gewoon uitgetrokken)
Bo, het vriendinnetje van Chello, staat nu in de wei met Doortje en haar veulen. Die kleine staat nu dus zowat de hele dag bij Bo ipv bij zijn moeder, je raakt er gewoon van in de war (merries allebei donkerbruin en ongeveer even groot
)
Vandaag alles daar weer ontwormd op Doortje en Dazzle na. Ze deden het goed, veulens zonder halster gewoon los in de wei, Dupona was de eerste en die wist echt niet wat er gebeurd was zo snel had ik haar gedaan
(vorige keer was zij de moeilijkste) Mama Upona blijft een aparte, die merrie is dol op wormspuiten, ze wil ze het liefst allemaal hebben, probeert die van de andere merries gewoon in te pikken