Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
terorita schreef:die knijpt die billen samen net zolang tot je d'r bent noet..
dat heb ik leur ook in d'r oortjes gefuisterd
peetorlan schreef:Ik moet 15 a 20minuten rijden hihih.
Dus ik hoop er ook bij te kunnen zijn hihi
Cheveyo schreef:Bloedarmoede? IJzertekort wellicht, volgens mij te weinig rode bloedcellen (dat maakt vitamine B aan meen ik). Misschien door een vorige (worm)infectie, virus, niet genoeg voedingswaarde in het voer, mineralentekort oid.
Mogelijk kan je hem op Pavo koeken zetten als je hem niet op biks wilt hebben. Geen idee of het daar van zou kunnen komen bij jullie?
Inowa, zo luxe valt wel mee hoor, het is maar net hoever je bij je paardje vandaan woont en wat je er kan doen met stroom.
_Marlijn schreef:Ik ga een birth alarm kopen voor volgend seizoen. Heb er dit jaar een geleend van een vriendin en vond het echt ideaal!
Ik heb wel 3 uurtjes gewaakt
Meavey schreef:Cheveyo schreef:Bloedarmoede? IJzertekort wellicht, volgens mij te weinig rode bloedcellen (dat maakt vitamine B aan meen ik). Misschien door een vorige (worm)infectie, virus, niet genoeg voedingswaarde in het voer, mineralentekort oid.
Mogelijk kan je hem op Pavo koeken zetten als je hem niet op biks wilt hebben. Geen idee of het daar van zou kunnen komen bij jullie?
Inowa, zo luxe valt wel mee hoor, het is maar net hoever je bij je paardje vandaan woont en wat je er kan doen met stroom.
Hij eet rustig een halve kilo merriebrok per dag dus daar ligt het niet aan, heb hem al grondig ontwomd sinds hij een dikker buikje kreeg, 5 dagen febendazol, dubble pyrantel, ivermectine, dus het kan daaraan bijna niet liggen, twijfel of ik dus equest zal doen mag eigenlijk niet bij de mini´s, maar als we hem wegen en dan op mijn vinger spuit voor ik het in zijn bekkie doe moet het toch wel kunnen, maar wil hem eerst wat beterder hebben.
Heb ook extra vitaminen gehad voor hem, maar heb hem ook al vaker een paar keer zo´n vitamine spuitje gegeven.
kannie schreef:spannend shamal...kan het even zo snel niet terugvinden,maar wanneer is ze uitgerekend?
Meavey schreef:_Marlijn schreef:Ik ga een birth alarm kopen voor volgend seizoen. Heb er dit jaar een geleend van een vriendin en vond het echt ideaal!
Ik heb wel 3 uurtjes gewaakt
Volgends mij heeft MarijeR er nog 1.