Wieehh.....go Hinke, go Hinke
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nimber schreef:
zie binnekant achterbeen daar zit opgedroogde melk..
zo staat die truttekop al sinds gisteravond.
Om half 12 wezen kijken. Om 1 uur eruit geweest en om half 4 maar nee hoor geen veulen.
echt feest met die sneeuw om in badjas naar de stal te ploeteren.
Maar goed als ik em warm ga aankleden ben ik meteen klaarwakker en slaap ik niet tot de volgende wekker afloopt...
Bleeeh ik ga vanmiddag ff op de bank pitten en vannacht maar weer fijn kijken.
Balen is het wel. alleen morgen nogw erken en dan een paar dagen vrij..
petraaken schreef:Nimber als Roxette zo'n kegels heeft mag ik in de middag of avond een veulen verwachten hoor.
elady schreef:Wieehh.....go Hinke, go Hinke
Mac schreef:petraaken schreef:Nimber als Roxette zo'n kegels heeft mag ik in de middag of avond een veulen verwachten hoor.
Was bij Lee ook zo. Die had dit 's ochtends en die nacht is het veulen geboren.
Maar dan heb je natuurlijk ook merries als Macy .......
jeddah schreef:Sim heeft ook een redelijk rustige nacht gehad. Ze heeft vooral gewoon met haar kont tegen de muur geplakt gestaan.
MarijeR schreef:jeddah schreef:Sim heeft ook een redelijk rustige nacht gehad. Ze heeft vooral gewoon met haar kont tegen de muur geplakt gestaan.
Ik wil je niet ongerust maken hoor...
Maar dit klinkt als Betty's Butt Magnets![]()
Macy is reseller voor Nederland
Jep...vandaag precies 7,75 maandCitaat:elady; hoe zit dat nou met die dracht van Lady? Nu is ze dus toch écht 7,5 maand ipv 8,5 maand?!
Mac schreef:Hallo meelezers. Gezellig dat jullie er zijn. Doen jullie ons niet te hard uitlachen
??
pittekop schreef:
jaja hier meldt zich ook een meelezer en nee ik zal niet te hard lachen, ik vind de verhalen juist erg leuk en ik vraag me af hoe het zal zijn als jullie zelf kinderen gaan krijgen of hoe jullie toen deden( voor degen die ze al hebben) maarja iedereen nog wel heel veel sterkte voornameljk met wakker blijven