Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elady

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:03

Bij Lady zijn de tepels al uit het kuiltje. Ze gaan al een beetje zakken en ze moet nog 3,5 maand Clown

Wieehh.....go Hinke, go Hinke

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:14

Go jij! Go jij! Go Hinke!!!!!!!!! Go jij! Go jij! Dat lijkt erop!!! Wedden dat ze vanavond gaat!!! Volle maan mensen!! Haha!

Sim heeft ook een redelijk rustige nacht gehad. Ze heeft vooral gewoon met haar kont tegen de muur geplakt gestaan. Maar wanneer ze ging liggen was ze onrustig, ze lag duidelijk niet echt lekker, keek vaak naar haar buik en stond al gauw weer op, meestal met een "schok" dat terwijl ze normaal echt wel tot een uur ligt. Nu niet langer dan een minuut of 10.

Vanmorgen is haar uier mooi vol en hard. Het ziet er niet groter uit, maar als ik eraan voel is het goed hard. Melk nog steeds geel, maar dikker, komt er ook met moeite uit nu.

Ik moet vanavond lesgeven en dan ben ik van 19.00-23.30 weg.... doodeng vind ik dat, vooral omdat het bijna een uur rijden is. Ik heb met mijn lessers afgesproken dat als het melk wit is, ik thuis blijf, en anders ga ik er maar voor, denk ik... Knipoog .

Ik zal straks eens kijken of ik haar mooi op de foto kan krijgen... Haha!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:29

Afbeelding

Afbeelding
zie binnekant achterbeen daar zit opgedroogde melk..
zo staat die truttekop al sinds gisteravond.
Om half 12 wezen kijken. Om 1 uur eruit geweest en om half 4 maar nee hoor geen veulen.
echt feest met die sneeuw om in badjas naar de stal te ploeteren.
Maar goed als ik em warm ga aankleden ben ik meteen klaarwakker en slaap ik niet tot de volgende wekker afloopt...
Bleeeh ik ga vanmiddag ff op de bank pitten en vannacht maar weer fijn kijken.
Balen is het wel. alleen morgen nogw erken en dan een paar dagen vrij..

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:36

Tja en ik heb ook een maidenmerrie *huil*
Ik had een uitgeplopte navel maar die is er weer terug in.
Ik had een ontspannen vulva in het midden al iets open

Inmiddels heb ik wel kegels, lijkt ze minder slappe banden te hebben en is de ontspannen vulva ver te zoeken.

wie zei ookal weer dat veulen leuk waren?Als het er eenmaal is kan ik er de eerste wkeen niet van genieten omdat ik moet bijslapen!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:37

maidens ... Frusty Hamer Haha! Hihi ... maar aan die kegelshots te zien heb je wel alle reden om in je badjas naar stal te stiefelen! Mooie plaatjes Knipoog !

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:49

Jeetje Nimber!! Dat ziet er goed uit!!! Ik hoop dat ze je niet voor de gek houdt hoor!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 11:58

Jeetje, die Hinke toch! Hoop voor je dat ze je niet te lang in spanning houdt!!

Dus vannacht is het volle maan? Yeah Cool !

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 12:21

Hier dan 2 foto's van Simply, ze is al een heel end door haar haar heen en lijkt nu haast nog minder drachtig dan 2 maanden geleden! Har buik een een stuk lager en steekt aan de zijkanten haast niks meer uit, heb geprobeerd van voren een foto te maken, maar jaloerse Jeddah ging er steeds voor staan waardoor het niet te doen was. Als ik Jeddah wegjoeg draaide Sim zich ook weer weg, enz enz... Clown

Afbeelding

En hier haar volle, harde, maar nog niet warme en nog niet glimmende uier Knipoog Ik denk ook dat de tepels nog meer gevuld zullen worden:
Afbeelding

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 12:23

Nog even over de staart bandageren; ik gebruik een staartzak die ik hoog in de staart vastmaak. Goed idee?
En Pride heeft een soort "schoteltjes" in haar speentjes, maar verder nog niks dat wijst op een snelle geboorte. Wel is ze ingevallen rond haar nu-niet-meer-zo-perzikkont en begint haar vulva zich heeeeeeel lichtjes aan te passen. Verder is ze aanhankelijk en lijkt ze wel constant bevestiging nodig te hebben dat ze het goed doet.
In haar stal begraaft ze haar mest onder haar kuil, die ze vervolgens niet meer eet. Vork

@Jeddah: Ik moet ook zo'n uier, waar kan ik die kopen? Clown

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 12:28

Nou, die Pride doet ook rare dingen!! Je mest verstoppen onder je voer Verward en het nut daarvan is??? Clown

Schattig dat ze bevestiging wil hebben!! Sim wil mij juist liever niet te dichtbij.. behalve als ik aan haar kont zit of vulva check of de banden voel, dan staat ze stil alsof in trans... rare merries! Clown

Uier te bestellen via www.uier.com Haha!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 12:37

Mooi, want die uier heeft Pride nog niet in haar collectie.
De voordelen van het verstoppen van mest onder kuil:
*Geen last meer van met je kont in de mest gaan liggen
*Het is voor de baas zeer duidelijk dat je het niet eens bent met de soort, de kwaliteit en de smaak van het kuil.

Vooral punt 2 is erg belangrijk. We geven haar het kuil al noodgedwongen in een hooinet, maar ze trekt het op de grond en gaat aan de slag. Ze eet al bijna een jaar geen kuil meer van de grond (behalve op de wei natuurlijk Vork ) en we weten niet waarom. Ik ben nou toch bezig om haar weer van de grond te laten eten, want dat hooinet kan niet in de stal blijven tijdens en na de geboorte (ziet horrorbeelden voor zich, autch). Iemand tips?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 13:13

vanavond volle maan dus?? Mooi dan gaan we vanavond voor een veulen Tong uitsteken *gaat vanaf hier Hinke instralen* *LOL*

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 13:24

Nimber schreef:
Afbeelding

Afbeelding
zie binnekant achterbeen daar zit opgedroogde melk..
zo staat die truttekop al sinds gisteravond.
Om half 12 wezen kijken. Om 1 uur eruit geweest en om half 4 maar nee hoor geen veulen.
echt feest met die sneeuw om in badjas naar de stal te ploeteren.
Maar goed als ik em warm ga aankleden ben ik meteen klaarwakker en slaap ik niet tot de volgende wekker afloopt...
Bleeeh ik ga vanmiddag ff op de bank pitten en vannacht maar weer fijn kijken.
Balen is het wel. alleen morgen nogw erken en dan een paar dagen vrij..

Nimber als Roxette zo'n kegels heeft mag ik in de middag of avond een veulen verwachten hoor.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 13:26

petraaken schreef:
Nimber als Roxette zo'n kegels heeft mag ik in de middag of avond een veulen verwachten hoor.

Was bij Lee ook zo. Die had dit 's ochtends en die nacht is het veulen geboren.
Maar dan heb je natuurlijk ook merries als Macy .... Vork ...

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 13:27

elady schreef:
Wieehh.....go Hinke, go Hinke

Je avatar past hier wel mooi bij Haha!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 13:35

Mac schreef:
petraaken schreef:

Was bij Lee ook zo. Die had dit 's ochtends en die nacht is het veulen geboren.
Maar dan heb je natuurlijk ook merries als Macy .... Vork ...

Ach ja... Als Macy zo staat, kom ik 's nachts m'n bed nog niet uit... Haha!
Al moet ik zeggen dat bij Hinke de spenen wel mooi gevuld zijn zo.
Leuk een maiden... Cool

*gaat nu erg twijfelen over de 3 jarigen die straks gedekt moeten worden...*

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 13:38

jeddah schreef:
Sim heeft ook een redelijk rustige nacht gehad. Ze heeft vooral gewoon met haar kont tegen de muur geplakt gestaan.

Ik wil je niet ongerust maken hoor...
Maar dit klinkt als Betty's Butt Magnets Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen
Macy is reseller voor Nederland Pling

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:11

MarijeR schreef:
jeddah schreef:
Sim heeft ook een redelijk rustige nacht gehad. Ze heeft vooral gewoon met haar kont tegen de muur geplakt gestaan.

Ik wil je niet ongerust maken hoor...
Maar dit klinkt als Betty's Butt Magnets Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen
Macy is reseller voor Nederland Pling

Hmm, dat vermoedde ik al!! Haha!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:41

Hinke, zet 'm op!!! Geef je vrouwtje wat ze bestelt heeft Bloos .
Vanavond om een uur of 8 lijkt me een ideaal tijd stip. (Macy!! en alle andere fokmutsen, lees dit ff) 8 uur is na het eten van de baasjes en een paar uur voor het slapen gaan van de baasjes. Dit scheelt jullie een sjacho baasjes dat ze door jullie slaap te kort zijn gekomen. Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:43

Elady; hoe zit dat nou met die dracht van Lady? Nu is ze dus toch écht 7,5 maand ipv 8,5 maand?!

PhiaBink; 8 uur lijkt mij ook wel een schappelijke tijd ja Tong uitsteken! En dan ook wel een op de uitgerekende datum, of iets ervoor graag Schijnheilig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 14:58

Citaat:
elady; hoe zit dat nou met die dracht van Lady? Nu is ze dus toch écht 7,5 maand ipv 8,5 maand?!
Jep...vandaag precies 7,75 maand Clown . Dus nog 3,25 maand te gaan...ohhh...dat schiet al op.
Ik kom op stal, wil Lady even begroeten, draait zich om en kijkt heel kwaad achterom naar me. Dus ik zeg: Meis...doe alstublieft niet zo onwijs mutserig. Direct gingen de oren naar voren en kwam ze ffeis kroelen. Heb d'r maar los gegooid. Rijden met dit weer in een buitenbak is ook 3x niks en gisteren al hard getraind Haha!

Roosje17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 15:22

Wat wordt er toch veel gepost in dit topic. Moest ik weer 3 dagen bijlezen..... Haha!

Maarre....voor velen begint het nu wel erg dicht bij te komen (mac, bubbles, jeddah, marijeR enz). Echt spannend, ik volg het op de voet.

Galant is volgende week 9 maanden, dus ze moet er dan nog 2. Maar eerlijk gezegd ben ik blij dat het nog even op zich laat wachten. Het is op dit moment zulk rot weer.

Heb vorige week (ruim 8 maanden) nog effe foto's gemaakt van Galant. Ook de eerste uierfoto is nu een feit.
Dus bij deze: (niet lachen om de uierfoto want het stelt, vergeleken met de andere uierfoto's hier, nog niets voor Haha! )

Eerst helemaal:

Afbeelding

Dan de buik:

Afbeelding

En vervolgens de uierfoto (zitten nogal wat modderspatten op de uier):

Afbeelding

En vinden jullie haar al dik voor ruim 8 maanden?

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:03

Tja Hinke staat al vanaf gisteravond zo...
maar goed ik ga zo mijn les afbellen want daar ben ik de hele avond zoet mee 19.00 weg 22.00 terug. en dat durf ik niet aan....

Veranderingen in gedrag heb ik nog niet mee gemaakt... er hangen nu nog steeds mega kegels aan maar een stuk witter dan vanmorgen vroeg lijkt wel. Kan ook zijn omdat ze aardig aan het heen en weer wandelen is geweest in de wei,is het nu slagroom!

pittekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:29

Mac schreef:
Hallo meelezers Doei! . Gezellig dat jullie er zijn. Doen jullie ons niet te hard uitlachen Tong uitsteken ??

jaja hier meldt zich ook een meelezer en nee ik zal niet te hard lachen, ik vind de verhalen juist erg leuk en ik vraag me af hoe het zal zijn als jullie zelf kinderen gaan krijgen of hoe jullie toen deden( voor degen die ze al hebben) maarja iedereen nog wel heel veel sterkte voornameljk met wakker blijven

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-05 16:54

pittekop schreef:

jaja hier meldt zich ook een meelezer en nee ik zal niet te hard lachen, ik vind de verhalen juist erg leuk en ik vraag me af hoe het zal zijn als jullie zelf kinderen gaan krijgen of hoe jullie toen deden( voor degen die ze al hebben) maarja iedereen nog wel heel veel sterkte voornameljk met wakker blijven

Die vraag ik makkelijk te beantwoorden Clown !! Ik heb geen en kan geen en wil geen kinderen krijgen Knipoog vandaar juist op deze manier Haha! !