Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ennasil92 schreef:@corinadrenth,
Dat is zeker frustrerend, heb je al we een reactie gehad? Anders is de kans ook nog eens groot dat ze met iemand in overleg zijn
@Jennifer0,
Jeetje 370 dagen.... Ik hoop niet dat een van mijn paarden ooit zo lang over zal dragen![]()
@knolselder,
Wat is Poppemie toch een schatje, ik hoop op een grullo bij Femme, maar verwacht gewoon een zwart veulen![]()
Gefeliciteerd Simone25 wat een knap ding![]()
![]()
Knolselder schreef:Weet je wat het is als ze zo overdragen. Op den duur begin je te denken dat het toch weer niet zal komen, terwijl de kans juist steeds groter wordtZo vond ik het tenminste
MDWStables schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe veulens! Niks dus deze nacht? Wat moeten sommigen een geduld hebben... Fleur bevalt tussen de 327 en de 336 (dan een merrie) of met 339 dan is het een hengst. Tenminste zo ging het de voorgaande 8 keren dus
Cynthia82 schreef:Ik zie berichten voorbij komen waarin mensen zeggen dat ze geen merriebrok voeren omdat hun merrie al dik genoeg is. Maar je voert toch merriebrok om (ook) haar eiwitten en dergelijk goed op pijl te houden zodat het veulen ook goed kan groeien en genoeg binnenkrijgt? Niet alleen om je merrie op gewicht te houden?