gefeliciteerd sultan, wachten wordt beloond, en met een merrie dan nog, WoWIs wel waar woogy hoe vlugger. Hoe beter
Gefeliciteerd sultan!! Siptje wat sneu fijn dat je ze hebt opgevangen! Dat is snel zeg woogy! Ze ziet er mooi uit lovelyn! Cynthia fijn dat de cam het weer doet, ze ligt er lekker bij
Gefeliciteerd Sultan!!!En inderdad Woogy hoe eerder hoe beter misschien ook.Hier helemaal niks, Spook heeft me lekker hele avond laten slapen... Ze geeft nu juist minder alarm dan vorige week...
Carmuh, ne handelaarke dat ik ken en hij belde mij heb 2 dutsjes opgepikt kzeg breng ze maar voor de kids!Als hij belt is teken dat ze echt erg zijn.. Kabayo ja heel erg :/ kdoe dat dikwijls eens.Sultan dikke proficiat!!!
Godver****** lady is nu aan het bevallen.. Dit is echt veelste vroeg.. BahbahbahJa of de eerste insiminatie moet gepakt hebben. Ben ook nog alleen thuis, baal als een stekker!!
Sultan, gefeliciteerd!! Wat een leukerd. Benieuwd naar droogfoto's.Kabayo, heel veel sterkte. Hoop dat het allemaal goed afloopt
jeetje sterkte kabayo, veel succes, ik duim heel hard mee dat het toch goed komt en dat ze van de eerste inseminatie drachtig was
inowa, Heel veel sterkte vandaag Neonlight, Ik heb gebeld en als het goed is met ruim een week.suffie , Knappe dame hoor!Woogy, Dat zal best een dubbel gevoel geven....Siptje, Ach wat sneu, fijn dat ze in ieder geval voor nu een plekje bij jou hebbenDustinlover, Nog geen veulen maar wel lekker kunnen slapen.Ieder nadeel heeft zijn voordeel Verder natuurlijk weer de nodige mooie dikke buiken, vullende uiers en slappe banden....En fijn dat alle camera's weer draaien!
inowa, heel veel sterkte! altijd moeilijk zoiets...Oh kabayo, wat spannend zo ineens... Ik duim mee dat t van de 1e inseminatie is en alles toch nog goed komt :'(