Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
martinev schreef:![]()
Net Nikay weer gescand voor de drie maanden check, en weer het vruchtje verdwenen...... Vind het echt zo ontzettend jammer.... Vooral omdat er dus kennelijk meer aan de hand is dan "alleen" een vruchtje dat niet goed was, anders gebeurt dit niet twee keer achter elkaar. Moet me er dus maar bij neerleggen dat we geen veulentje van haar zullen krijgen...
Mexxuna schreef:Plassen doet ze nog steeds heel erg veel, gisteren was het alleen een ander plasje, wat kleiner, en troebeler...
Ik ben ook zo onzeker hé..
tammiebels schreef:Mexxuna schreef:Plassen doet ze nog steeds heel erg veel, gisteren was het alleen een ander plasje, wat kleiner, en troebeler...
Ik ben ook zo onzeker hé..
Mijn merrie plast ook kleine troebele plasjes soms, ik krijg dan ook iedere keer een soort van hartaanvalmaar ze was met 40 dagen gewoon prima drachtig. Heb haar later niet opnieuw laten scannen
Dustinlover schreef:Martine balen zeg!!
Zo inge dat is goed nieuwsIk hoop voor je dat het van die palo hengst is die is echt geweldig! maar het zal denk ik wel van de vos zijn. Wel fijn dat je nu een dekdatum hebt hoef je niet zo te gissen.. Ik had al zo'n vermoeden toen je vertelde een handelaar die al zijn pony's drachtig verkoop omdat ze dan rustiger zijn dat het bullsh*t was