Draumur een heftig manneke, die precies weet waar hij de melk vandaan moet halen Givenchy geboren, da's vast een hele andere Givenchy dan dat er al rondloopt (da's een Tinkerhengstje). Mijlpalen weer bereikt. Lieve slaapfoto van Grease. Alonna tekenen dat ze zou kunnen beginnen, maar heeft lekker liggen slapen.
Heey Poesnoes, van harte gefeliciteerd met je hengst veulen, stoere naam inderdaad!! Ben zeer benieuwd naar de foto's van je kiddy!!
Hier vannacht niet veel gebeurt, Pip was na mijn laatste post vrij rustig, en vanmorgen heeft ze me wakker gegilt, mevrouw wou eten, en wel nu! En ook naar buiten, ze wacht denk ik gewoon tot de volle maan in de lucht hangt, grr..
Tjonge jonge, wat een mijlpaal, 350 dagen.. Het lijkt wel of Pip er elk jaar langer over doet..
De langste dracht van Pip was tot nu toe 347 dagen, en toen hadden we een volmaakt Dunskin merrietje, laat dat nu ook PLEASE zo zijn!!! De afwerking kost natuurlijk best veel tijd met een bijzonder kleurtje..
Pffff ik ga Gentle denk ik hernoemen tot Hoodini, die kleine draak heeft me net bijna een hartaanval bezorgd. Ik wilde net naar de mesthoop lopen en zag gentle ONDER het hek van de paddock door kruipen, ik was helemaal in paniek, de weg zit op een paar meter afstand, en denk je dat ie zich liet pakken??? Nee dus, hij maakte er een spel van, ik was nog erger over de zeik als Rose die nog IN de paddock stond, eindelijk gevangen en bij zijn halstertje gepakt. Gelukkig kwam net mn schoonvader aan, en heeft het hek open gemaakt en Rose tegen gehouden zodat ik hoodini terug kon doen. Gelukkig is alles goed afgelopen...
Haha, Sharon, dat gaat nog leuk worden, als hij daarnu al mee begint, haha..
Ik heb ons veulen van 2008 al een paar keer slapend in de voortuin van de buren gevonden, terwijl moeders nog lekker in de wei stond, oooh, babies.. pff..
poesnoes, gefeliciteerd! Jij voordringert.. O nee, je paard Grease is schattig! Natasja, gefeliciteerd met de mijlpaal! Pretty... Jouw merrie loopt 1 dagje achter op de mijne.. Misschien geeft het je hoop dat ik vanmorgen hoorde dat Dais dr uier weer iets voller is dan gisteren Haar zuchtplaat was gisteren een heel stuk goter. In principe hoef ik vandaag niet (verzorgster gaat), maar ik weet niet of ik me in kan houden
Stoute Houdini
Esssther
Geplaatst: 03-05-11 11:48
Cynthia82 schreef:
Esther, gefeliciteerd!! Lief koppie zo te zien
haha inderdaad een lief koppie maar OMG wat er allemaal in dat koppie rond gaat :S 4 dagen oud en denk je dat ie het halstertje een goed idee vindt? Nee hoor... stug blijven etteren. Vanmorgen even gekroelt met hem... Denk je dat ie rustig dat accepteert? Nee hoor... gewoon boven op het baasje proberen te springen. Denk je dat ie netjes achter moeders aanloopt? Nee hoor... meneer gaat gewoon zn eigen gang. Eentje met karakter, zucht!