Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zijn!
(goed bedoeld e!)
als ik heel goed kijk.... misschien.... nee ik zie het toch niet...

Vind het wel gezellig, maar mijn interesses hebben het laatste jaar een flinke ommezwaai gemaakt. Maargoed, mocht ze nou echt een bijzonder mooi veulen krijgen en het zou voor de hengst dus ook gunstig zijn dat hij/zij op de keuring komt dan zou ik het zeker overwegen.
De bedoeling is dan meer om dat land goed vlak te houden voor er vorst komt, dan kunnen ze t.z.t. daar op. 
Dat zint me dan niet, als ik iets kwijt ben zal ik het vinden, al is het maar zo'n stomme liksteen die hierna gelijk in de kliko kan.
Dus ik pak mijn borstels, kijk een keer op de grond vlak onder de plek waar hij hing, zie ik daar een brok liggen!
Twee seconden later voel ik wat hards onder m'n voet, het andere ontbrekende deel gevonden.

Heaven heeft vast gedacht dat een handje helpen niet kwaad kon, zo handig, een pony die met en voor de baas denkt (wanneer het nodig is
)! Dus als bedankje voor haar werk gelijk de splinternieuwe liksteen opgehangen! Kan ze weer een flinke tijd vooruit. 

Die zijn altijd slachtoffer, als ze die tussen d'r tanden heeft mag je uitkijken, ander krijg je rake klappen.

Heaven is een kopie van d'r moeder qua aftekeningen.

MelodyT schreef:Wij gaan met komend veulentje ook weer naar de keuring.Wil haar ooit preferent zien te krijgen en dan moet ze 3ster nakomelingen voortgebracht hebben..