Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yvank_ schreef:kyrkelover schreef:hmm lees net kabinet gevallen, jammer zeg dat het niet wat langer duurde had ik ook kunnen stemmen whahaha.
idd, maar het was 10 x niks zoals het nu ging. Was daar donderdag in de 2e kamer met school en het enige wat ze nog konden was elkaar in de haren vliegen en welles nietes spelletjes
toen wij er met school waren was er niks 
Paard staat overdag buiten dus heb er dan geen zicht op maar 's nachts staat ze in de stal en dan kan ik hier thuis(tis 5 min met de auto) gewoon kijken wat ze doet
. Ga ook opdracht geven aan de computer dat ie de hele nacht opneemt. Mocht ik het nou perongeluk net missen en alles gaat gewoon goed heb ik het in ieder geval op film! Moet alleen ff kijken hoe ik dat overdag doe... Als ik het echt niet vertrouw zet ik dr anders wel gewoon op stal. Wat zouden jullie doen? 

en voor wobbe was het conditie training.
die blijft doorlopen! ik dacht is makkelijk voor als hij van het voorjaar beleerd word dat hij wat conditie heeft voor van de zomer (al heeft hij dat toch wel al)
)

En toen was het dus zeker dat ze echt drachtig is
)