Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dat had diegene die de reading deed (en doet, ze is nog bezig met tinkerbell) ook expliciet gevraagd.
net zoals ik ook denk
of het kan en of het waar is, is een andere zaak natuurlijk
maar dat zien we dan wel binnen 60 dagen
*is alvast erg benieuwd*

), denk dat we nu op shanna moeten wachten? toch? 
daar wen je niet aan
* 
(Ik geloof ook wel in zulke dingen
)
Ik mag niet meer aan haar uiers zitten
Ze vond het tot eergisteren hartstikke fijn.. ging me terugkroelen enz. En nou moet ik moeite doen zodat ik geen hoef tegen mn hoofd krijg.. Gezellig, ze begint ook al drachtige mutsen trekjes te krijgen
Begin steeds overtuigder te worden van dat er een baby inzit

Niet zo lang geleden.. Maar je ziet haar nooit
jaja das aardig aan het aftellen!

Wat was ík beledigd.. Alsof je mijn Faye vervangbaar was
Tuurlijk komen er nieuwe veulens, maar ze kunnen elkaar nooit vervangen.. *bedacht me dit ineens weer
*
* Doet net alsof ze helemaal niet jaloers is

Zal haar eens zeggen dat ze zich weer moet melden hier, dat we zitten te wachten op meer veulens!!!

Die buik mag toch niet in de weg zitten 

Voorheen mocht ik nooit aan Nikita's uiers zitten en nu wel 

wat een verschil seg 

waarom niet!)
ik heb het er nooit echt moeite mee, maar ze gaan dan ook weg met 5 maand, is toch wat anders dan wanneer ze langer blijven...en ik ben volgens mij gewoon raar

Het grote verschil is alleen: Jij hebt ze al verkocht voordat ze geboren worden, ik weet zeker dat dat veel verschil maakt!

vorige post was 46 min geleden maar het kan niet meer.. Nouja, nieuw bericht dan maar 
Fijn, zekerheid of ze drachtig is
De DA komt toch om de paarden allemaal in te enten, dus dan maken we maar meteen van de situatie gebruik