Ik wilde het lang vol gaan houden, maar mijn ogen zitten nu meer dicht dan open

Mac, jeddah en Nimber; ik denk aan jullie hoor! Ik zal wat slaap van jullie overnemen

Succes vannacht, ben benieuwd of ik morgen spannende verhalen te lezen krijg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PhiaBink schreef:Zullen we morgen lezen.............![]()
Wat doe je met een man die zo zenuwachtig is. Ik zeg elke keer het duurt nog wel ff. De monitor staat dus aan. Je ziet een witte etende vlek. De vlak loopt naar de drinkbak, neemt een slokkie en gaat weer terug om standbeeld te spelen. Henkie maar kijken en kijken. Pffff wat moet je met zo vent.
jeddah schreef:PhiaBink schreef:Zullen we morgen lezen.............![]()
Wat doe je met een man die zo zenuwachtig is. Ik zeg elke keer het duurt nog wel ff. De monitor staat dus aan. Je ziet een witte etende vlek. De vlak loopt naar de drinkbak, neemt een slokkie en gaat weer terug om standbeeld te spelen. Henkie maar kijken en kijken. Pffff wat moet je met zo vent.
Haha, heerlijk zo'n man!! Die van mij is niet zenuwachtig hoor! Hij hoopt voor mij dat het allemaal goed gaat enzo maar verder heeft ie er niet zoveel mee.
Sim is op het moment erg rustig. Valt niet veel te vertellen. Ik zal kijken of ik morgen een foto kan maken van haar helemaal, maar ze is zo zwart dat je eigenlijk niet kan zien hoe ze er echt uitziet op de foto.
Polly schreef:@MarijeR; wanneer in de dracht was jij de staart ongeveer??
MarijeR schreef:Bij Macy zodra ze gaat kegelen en daarna houd ik dat 1x per week bij
Andere merries zodra ik denk dat er wel eens wat kan gaan komen.
Hoe is de stand Jeddah en Mac???
Ja...vindt je het gek. Het is kwart voor 1...ook veulentjes horen dan te slapen. Kunt er idd niet vroeg genoeg mee beginnenCitaat:Hihi, Sim werdt net heel boos op het veulen! Ze stampte met haar voorbeen, schraapte een paar keen en keek toen kwaad achterom!
Tja, je kan nooit te vroeg beginnen met opvoeden !
PhiaBink schreef:Wat doe je met een man die zo zenuwachtig is. Ik zeg elke keer het duurt nog wel ff. De monitor staat dus aan. Je ziet een witte etende vlek. De vlak loopt naar de drinkbak, neemt een slokkie en gaat weer terug om standbeeld te spelen. Henkie maar kijken en kijken. Pffff wat moet je met zo vent.
jackie schreef:mijn merrie heeft bij haar eerste veulen pas gekegeld op het moment dat ze ging bevallen. had alleen nog tijd om gauw haar staart te bandageren.
elady schreef:@ Wendy_Kila: Zelf niks aan de klap overgehouden? Sterkte![]()
Wendy_Kila schreef:Dat wordt dus een nieuwe auto kopen, hopen dat we een leuke voor €300,- kunnen vinden![]()
Bedankt voor de sterkte. En dan te bedenken dat ik vandaag jarig ben....
obelix schreef:kreeg net mailtje van kim.. Hinke was druk aan het kegelen,kim is er 2x uitgeweest vannacht maar nog steeds niks dus![]()