Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinniie schreef:Elke dag springen is niet goed voor het sperma. Zeker voor een hengst die meermaals per week moet springen daalt de kwaliteit dan aanzienlijk. Daarom springen de meeste hengsten maar om de dag.
Bij warmbloeden op het dekstation zijn er zelfs veel die enkel ma-wo-vr springen en nooit in het weekend.
Neonlight schreef:Wat een heerlijke hengst Cally!
Quir, eindelijk gelukt met het sperma! In ieder geval de weg naar Zweden weten te vinden, nu nog even de goede weg richting het eitje zwemmen.
Ik hoor dat het een lastig seizoen was, maar meer door eerst de Corona en daarna, toen het dekseizoen een beetje op gang kwam, hele koude nachten. Ik heb er gelukkig geen last van gehad, keurig van 1 inseminatie drachtig.
Ayasha schreef:Neonlight schreef:Wat een heerlijke hengst Cally!
Quir, eindelijk gelukt met het sperma! In ieder geval de weg naar Zweden weten te vinden, nu nog even de goede weg richting het eitje zwemmen.
Ik hoor dat het een lastig seizoen was, maar meer door eerst de Corona en daarna, toen het dekseizoen een beetje op gang kwam, hele koude nachten. Ik heb er gelukkig geen last van gehad, keurig van 1 inseminatie drachtig.
Denk dat Corona wel roet in het eten gegooid heeft ja. Ik ben door Corona ook pas laat kunnen starten helaas.
Ayasha schreef:Neonlight schreef:Wat een heerlijke hengst Cally!
Denk dat Corona wel roet in het eten gegooid heeft ja. Ik ben door Corona ook pas laat kunnen starten helaas.
kyrkelover schreef:Hier gelukkig geen problemen met het minder worden van het sperma, maar die van mij heeft dan ook gigantisch goed zaad. Zat hengsten die heel wat slechter sperma hebben en als ze dan iedere dag springen wordt het toch lastiger. Mijn hengst heeft afgelopen week 6 merries gehad waarvan de 1e en laatste middels KI waardoor we dus konden kijken hoe het was. Nou het was echt gigantisch goed whaha.
Quir, eindelijk is het helemaal gelukt, spannend!
Iedereen op het wachtbankje succes!