Mn dikke glimworm heeft ineens weer energie...vanavond 5 km gelopen en dat ging in flink tempo met dr oren er continu op Inowa sterkte Fitv is weer online gelukkig.
Fotsy, hier zie je wel iets van de banden. Buik verdwenen, zit nog best wat, haha. Maar wie weet geeft dat bij Scarlet ook wat aan, die heeft een hele ronde buik.
Tjezus Woogy..das snel of was dat ook de bedoeling? Daarom hier maar eenmalig..Ik kan niks wegdoen.. Cynthia is je verbinding nu weer beter? Hier verspringt ie ook wel eens naar slecht maar das dan 3 seconden ofzo. Wat bedoelen jullie met buik weg vlak voor de bevalling?
Oooh!! Dit wou ik even delen met jullie wat ik dezr avond opgevangen heb zo zielig hun hoevjes zelf al wat gekruld en wss alletwee zelf drachtig Ze direct wat hooi gegeven net stalletje mooi gestrooid ze zijn ook zo mager. Denk datk ze beide ga houden waar belanden ze anders weer.. en morgen eens goed laten verzorgen door de kids hier!
Carmuh lief dat je het vraagt. Ze was net even onrustig en is de hele avond wel wat 'ongemakkelijk'. Nu staat ze weer te slapen/eten
Lovelyn
Geplaatst: 04-04-17 00:28
Wat gaan jullie harddd!
Ten eerste van harte gefeliciteerd met alle prachtige veulentjes. Het doet me goed dat ik nu wat meer goede berichten lees.
Anouk wat een prachtig zwart veulentje wauwie!
Wat een gedoe met al die camera's haha. Hopen dat de camera's het bij iedereen blijft doen.
Ik heb nu 2 mensen gelezen die een veulen van ferguson verwachten. Ik ben heel benieuwd! Hij staat al 3 jaar op mijn lijstje hihi. Ik ben ook dit jaar weer naar de hengstenshow van platinum stables geweest.
Inowa heel veel sterkte zulke dingen zijn nooit makkelijk
Nou een ushi update hiHi Ushi is vandaag 270 dagen drachtig het lijkt wel een eeuwigheid te duren Ze is behoorlijk shagerijnig (als dit geen merrie word weet ik het ook niet meer) We mogen nu kiezen wat we gaan doen met de bevalling. We hebben sowieso een geboorte singel + ik blijf slapen als ik denk dat het komt. We moeten kiezen uit of: Ushi blijft in de stal staan waar ze nu staat naast haar grote beste vriendinnetje. Maar kunnen geen camera krijgen ivm geen wifi bereik. Of ze gaat naar een andere stal maar met nieuwe buren waar wel een camera boven kan. (Voor de camera betalen we dan wel extra) Wat zouden jullie doen? Als ushi bevallen is mag ze samen met haar veulen in een opfok stal want alle veulens en jonge paarden staan dan lekker op het land.
Sultan van harte gefeliciteerd. Mooi blesje! Benieuwd naar meer foto's.
Alexandra__
Geplaatst: 04-04-17 05:42
Gefeliciteerd sultan!
Wat fijn om te horen dat jullie vinden dat mijn merrie er goed uit ziet! Dat is wel een van de mooiste complimenten die je kunt krijgen vind ik.
Lovelyn ik zou de voor en nadelen even op een rijtje tegenover elkaar zetten. Bij een alarm kun je bv eerst even kijken op de camera of er serieus wat is, als je geen camera hebt moet je sowieso naar stal en dus uit bed. Ik weet niet hoe erg je dat vindt?
Lovelyn heb je een optie om eens te kijken wat ze van de andere stal vind en evt andere buren? Sommige paarden moeten daar best aan wennen. En stress wil je niet natuurlijk. Een camera is wat heel fijn.
pretty
Geplaatst: 04-04-17 06:53
Ik ben nog maar half bijgelezen maar ik wil eerst Sultan een dikke proficiat wensen met haar mooie merrieveulen!