Zodra ik er mee stop en ze is in volop in training (endurance) wordt ze ontzettend mager

Is dan ook op advies van de DA gegaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponyparadijs schreef:Mijn pony kreeg ondanks dat ze de neiging had heel snel in te vallen nooit merriebrokken of muesli
Dat was omdat ze anders meteen spierbevangen werd.
Mijn paard voer ik cavalor probreed.
Ik ben sowieso meer van de muesli en niet van de brokken.
En ik vindt cavalor erg fijn voer
Al_Zawraa schreef:Sorry, even ego-postIk ga morgen weer bijlezen!
Ik heb vanochtend het beste verjaardagscadeau EVER gehad!![]()
![]()
![]()
Zoals velen van jullie mee gekregen hebben, hadden wij dit jaar een supergave hengst geleast, maar kregen we helaas maar niets drachtig. 2 weken voordat hij wegging heb ik besloten ondanks dat het al laat in het jaar was nog 1 laatste poging te doen, omdat het daarna nooit meer mogelijk zou zijn om met hem te dekken. De dag voordat hij wegging hebben we nog 1x gedekt, en dit heeft gelukkig goed uit gepakt!
Na een hele zomer aanmodderen nu dus EINDELIJK drachtig en vandaag op 27 dagen![]()
Dus ik denk dat ik volgend jaar het laatste veulen van dit DBT ga hebben. Het wordt een jaar van uitersten, eerste veulen begin februari en tweede veulen begin september.
Uitgerekend op 10 september 2015, GR Bint Shadwan (Mausi) x Amirat Al Ashaanon!
Mausi
[ Afbeelding ]
Amirat Al Ashaanon
[ Afbeelding ]
Al_Zawraa schreef:Sorry, even ego-postIk ga morgen weer bijlezen!
Ik heb vanochtend het beste verjaardagscadeau EVER gehad!![]()
![]()
![]()
Zoals velen van jullie mee gekregen hebben, hadden wij dit jaar een supergave hengst geleast, maar kregen we helaas maar niets drachtig. 2 weken voordat hij wegging heb ik besloten ondanks dat het al laat in het jaar was nog 1 laatste poging te doen, omdat het daarna nooit meer mogelijk zou zijn om met hem te dekken. De dag voordat hij wegging hebben we nog 1x gedekt, en dit heeft gelukkig goed uit gepakt!
Na een hele zomer aanmodderen nu dus EINDELIJK drachtig en vandaag op 27 dagen![]()
Dus ik denk dat ik volgend jaar het laatste veulen van dit DBT ga hebben. Het wordt een jaar van uitersten, eerste veulen begin februari en tweede veulen begin september.
Uitgerekend op 10 september 2015, GR Bint Shadwan (Mausi) x Amirat Al Ashaanon!
Mausi
[ Afbeelding ]
Amirat Al Ashaanon
[ Afbeelding ]
Nicole schreef:ponyparadijs schreef:Mijn pony kreeg ondanks dat ze de neiging had heel snel in te vallen nooit merriebrokken of muesli
Dat was omdat ze anders meteen spierbevangen werd.
Mijn paard voer ik cavalor probreed.
Ik ben sowieso meer van de muesli en niet van de brokken.
En ik vindt cavalor erg fijn voer
Dat idd.. Ik zat aan merriebrok te denken maar dacht jaaaa vooral wat we net gehad hebben zit ik daar niet nog een keer op te wachten.. Maarja ik wil juist weer wel dat voeren wat er in die merrie broek zit..