Dan vond Lon het te koud vannacht want de kleine zit nog veilig binnen.. Ga zo even bij dr kijken, snel richting huis verkleden en dan terug om buiten te zetten
@ poesnoes dat ziet er al serieus uit zeg! Heb hele mooie foto's voorbij zien komen. Sidney was gister avond wat onrustig. Schrapen en wat rondjes draaien maar het heeft niet door gezet. Ze zit vandaag op 339 dagen. Kan het er onderhand wel uitkijken. Ik zal straks even nieuwe foto's maken en eens kijken of ik ze hier dan weer kan plaatsen.
Draumur is een pittig ding, ik zag gisteravond op de camera dat hij zijn moeder een trap voor haar hoofd verkocht toen zij lag en hij wilde drinken. Daarna ging hij tegen haar uier zitten porren toen ze nog lag, slimbo weet precies waar hij het moet vinden, en toen kwam moeder dan wel in de benen. Dat gaat nog wat worden als hij met 2 dagen zich al zo gedraagd, haha
Lotje is de hele week wat suf op stal. Gewoon haar brave zelf, moe en hangerig van de dikke buik. Maar gister was ze een partij druk en stout. In de weg lopen, deur open duwen, stal uit wandelen, mest vork uit m'n handen duwen. Maar een veulen krijgen HO maar......
Beide dame's lopen wel moeilijk van hun dikke uier. Ik wacht het dus rustig af.
Zo, gedaan wat ik moest doen dus kan ff rustig verslagje maken..
Gisteren voor 12 uur ging Alonna op gegeven moment heel veel schrapen in het stro maar niet liggen, vervolgens fleemde ze een aantal keer.. Ik dacht nog, nu moet ik goed op gaan letten maar vervolgens ging ze liggen slapen en heeft ze dat heel veel gedaan vannacht..
poesnoes
Geplaatst: 03-05-11 08:47
Ja Ufoline is bevallen van een hengst veulen!!! Givenchy is zijn naam om half 8 vanmorgen. Een vos met hele lange benen. Ze had het best zwaar. Later volgt er meer.
Poesnoes van harte !!!! ben benieuwd naar fotos en verslag .
Gisteravond had Hil, wat vocht uit haar uier, en als maiden vond ik dat al heel wat ... maar helaas, het was veel te koud. Dus geen veulentje vannacht. ze lag gewoon lekker te slapen
Poesnoes gefeliciteerd!! Dat kon niet lang meer duren met zo een uier!!
Cynthia en alsof het er om doet,Nina had nog minder uier vanmorgen,de ene helft blijft nu zo goed als leeg...saaaai Wel een fikse zuchtbult..ik denk dat die meiden van ons ineens een grote ommedraai gaan maken,als we het niet meer verwachten
Neon wat een prachtig meisje!! Dat wordt nog een moeilijke om te beslissen Nu heb ik spijt dat ik dit jaar niet met mijn "hengstenmerrie" Pretty meegedaan heb,kon ze misschien ook ooit haar merrieveulen gekregen hebben..
Dazzle
Grease ligt nog in dromenland
Hier niks spannends. Merrie van mn schoonpa was 3-4 weken later uitgerekend dan Nina,maar zij is al veel spannender. Zij heeft plakkerig vocht uit de spenen en zondert zich weer af op de weide,naar haar favoriete bevalplekje van vorig jaar. Nina haar uiers zijn zelfs smorgens nog verre van vol en ze is nu 345 dagen Dat wordt weer een hengstje hihi.