Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MelodyT schreef:Ja die foto van Aziza bedoelde ik...die past de staldeur dan niet meer door denk ik!
Alleen zodra ik zie dat het op die dag geboren gaat worden, bel ik mijn werk voor die dag af.
Maargoed, wie weet heb ik nog ander werk t.z.t. We gaan het allemaal wel zien.

ik hoefde dit jaar alleen ma,di,wo te werken en fab presteerde het natuurlijk om op zondag nacht melk te gaan geven en ik natuurlijk geen vrij kon krijgen voor maandag of later beginnen.. ben er dus helaas niet bij geweest.. maar toen ik 's morgens om 7 uur ging kijken stond daar een mooi ventje

Maargoed, ik hoef pas 13.00 te beginnen, neem aan dat ze niet midden op de dag d'r veulen eruit gooit, hoewel alles mogelijk is natuurlijk.
Stalbaas was het land aan het rollen om voor de natte periode aanbreekt het land nog wat vlak te hebben, ook met vorst etc. De pony's vonden het opzich wel leuk, dus af en toe even spoken er achteraan, maar toen stalbaas klaar was bedachten ze dat het tijd werd om de spieren los te gooien.
Heaven is dan haantje de voorste, staart gaat er op en marcheren maar. Kan er dan uren naar blijven kijken hoe een lol ze met elkaar hebben.
Maargoed, het land is er wel van opgeknapt! Heaven heeft ook weer een kilo bagger meegenomen, ik zag achterin het land de baggerplaggen om d'r hoofd vliegen.

Om te zien en om met haar te mogen zijn hoor. Het is af en toe een grote draak, maar ook zo enorm lief. Ze heeft sinds een korte tijd haar oor als favoriete jeukplekje, als ik dan de zachte borstel pak en richting haar oor beweeg doet ze haar hoofd alvast opzij.
Het zijn de kleine dingetjes he! 
Bedenk me net dat Heaven 5 dagen geleden ook 6 maanden drachtig was.
)
(die drachtige mutsen eigenlijk ook
)
Muzefee schreef:Ik hoop dat ik d'r gewoon kan pijlen, hahaha! Kan helaas geen camera ophangen, ja, ophangen wel, maar gezien m'n stalbaas geen internet heeft zou ik niet weten hoe ik een verbinding tot stand moet brengen.Maargoed, ik hoef pas 13.00 te beginnen, neem aan dat ze niet midden op de dag d'r veulen eruit gooit, hoewel alles mogelijk is natuurlijk.