@Jennyk, verkoop is altijd dubbel.... Gefeliciteerd dus
 Maar ook een 
@Ior, nog even spannend dus!
Verder ga ik even een paar mensen een pbtje sturen mbt Vief.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar ook een 
 probeer eerst maar eens te verkopen zei ie. En als je dan niet krijgt wat je ervoor hebben wil mag ze blijven. Tja krijg jij je één  kijker die gelijk verliefd op d'r is! Tja het dan ook een mooierd en een enorme knuffel!                                                         
 Dan krijgt ze het vast ook wel goed!                                                         
 Had je idd al gemist..                                                         

gelukkig kan je nog even van ze allebei genieten en hebben ze een goed huisje gevonden.
  is eigenlijk voor gewone mensen ook erg veel, en opfok kost toch wel wat elke maand.

Gefeliciteerd.. Tuurlijk weer geen normale bevalling..  
  Leuke merries heb jij toch!
.. Krijg helemaal zin in zaterdag, dan mogen we onze nieuwe pup, Daisy, ophalen 
. Kita was toch een beetje down sinds Rambo's dood.. Spelen wilde ze niet meer zoveel en ze was gewoon minder vrolijk. Ook floortje rent elke keer nog naar het hok waar Rambo veel in lag.. Best sneu om te zien is dat. Hopen dat de pup ze een beetje opvrolijkt, hoewel het al wel minder word hoor.

Wat verschrikkelijk.. Heel erg veel sterkte ermee  
.. Ook ik ben benieuwd wat hij dan had?
. Op de zandweg ging het heel goed, ze vond het natuurlijk ook een beetje spannend, dus dacht ze er niet aan om tegen te stribbelen oid. 
 Het is ook een echte uitbreker.. Vanochtend stond ze búiten de stal??? Waarschijnlijk is ze tussen dat ene kleine stukje draden doorgekropen.. Voor de rest staat er alleen maar hek? Wat hebben we voor monster op de wereld gezet  
, Beauty de 2de.. Maar het is en blijft een schatje hoor, echt een geweldig beest.. 
 Ook heeft ze eindelijk helemaal door dat ze niet mag bijten als wij haar krabbelen.. Nu gaat ze flemen en als er ook maar een ander paard in de buurt staat gaat ze die wel bijten, haha  

. Ik werk van 7u tot half 7 's avonds.. En 's avonds ben ik dan vaak bij m'n vriend/vriendinnen oid. Druk druk druk dus 
. 
, en op de belangrijkste dingen te reageren 

is een grapje uit een ander topic, een heel topic vol met upo's 
 Ik hoop het ook!

waren ze ook heel blij mee haha!

ga je volgend jaar weer proberen?