ik heb gezien wat sober voeren met angel kan doen, heb niet opnieuw zin in een lusteloos en slap paard

ik kijk ook naar mijn paard(en) vandaar dat ze zoveel krijgen...anders zou ik goed gek zijn ze bij te voederen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frenia schreef:Ik ben het daar dus niet mee eensach ja, ieder zn mening natuurlijk
ik heb gezien wat sober voeren met angel kan doen, heb niet opnieuw zin in een lusteloos en slap paard
ik kijk ook naar mijn paard(en) vandaar dat ze zoveel krijgen...anders zou ik goed gek zijn ze bij te voederen
frenia schreef:zo, nu eerst even raad vragen, daarna ga ik me misschien toch aan een inhaalslag wagen(eigenlijk als uitvlucht om niks voor school te doen
)
weet niet meer of jullie het je nog herinnerenmaar ik heb een reading laten doen van mijn paardjes door iemand hier op bokt
Nu weet ik best wel dat het zweverig klinkt en dat niet iedereen ervoor openstaat, maar toch even een algemene vraag om raadik heb extra gelet op mijn woordkeus
Angel zou iets ter ondersteuning van de spieren nodig hebben.
Ze krijgt momenteel: 2 hele dikke plakken voordroog per dag, mooie kwaliteit
en verder aan krachtvoer: 1kg merriemuesli per dag met dus verhoogd vit/min gehalte en verhoogde eiwitten. 1kg gerstemix (soort normale muesli) en 1kg quattro-muesli (verrijkt met selenium en choline, arm aan eiwitten).
Daarbovenop nog ongeveer 750gr optiform (kruidenmix, eiwitrijk, vit en min rijk) en een schepje van 120gr vitaminen/mineralen supplement voor drachtige en zogende merries en veulens (aanbevolen hoeveelheid is 100gr naast voeder van hetzelfde merk, 200gr naast granen)
Ten eerste: zouden jullie iets bij gaan geven dat een spierstimulerende/opbouwende werking heeft?
Ik ben eigenlijk ook bang dat ik teveel ga geven, das dan ook niet goed natuurlijk...![]()
Ten tweede: wat moet ik in godsnaam nemen? er zijn ontzettend veel producten op de markt in allerlei prijscategorieëngaande van 10 euro per pot tot 160 euro per pot
ik weet dat bv lysine, selenium, vitamine E, choline in mindere mate de belangrijkste ingrediënten moeten zijn.
Nu heb ik dus in de winkel alle potten vierhonderd keer omgedraaid. In de ene zit fenegriek in, wat ik dus niet wil gebruiken.
Dan zijn er een stel duurdere potten waar gewoon geen info gegeven wordtdus die heb ik dan maar gauw teruggezet.
*zucht*
Citaat:Angel zou iets ter ondersteuning van de spieren nodig hebben.
Citaat:Angel zou iets ter ondersteuning van de spieren nodig hebben.