Cayusejuhh schreef:mag ik vragen wat voor paarden het zijn MarijeR??
Welsh cobs
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cayusejuhh schreef:mag ik vragen wat voor paarden het zijn MarijeR??

crazy_funky schreef:leuke foto van die
drie stoere mannen op een rijtje

Citaat:jaaaaaaaaaaaaaa Hollybolly ik heb de langste naam wahahha

Heb haar dus vriendelijk gevraagd dit alsjeblieft weer te doen....

hahaha weer een andere datum. Maar wel het dichtste bij wat ook in het boek stond. Ik denk dus dat ik 12 mei maar aanhoud. Dat had ik ook al in mijn onderschrift staan. Hollybolly schreef:en arme neonlight is de hekkensluitster... nouja, daar zal wel t mooieste veulen uitkomen denk ik zo
(Mooier mag ook nog, maar ik geloof niet dat dat kan!
)
Paar daagjes erbij en je komt op 12 a 13 mei uit. Verschil zit hem in de 30 of 31 dagen per maand zo te zien.

Blijkbaar moet ik me in die kalender van me ergens vergist hebben. Gelukkig dus dat ik altijd van 12 mei ben uitgegaan hahaha ! Ik had het nog nooit op een kalender uitgeteld dus alle dagen genoteerd. nu heb ik dat een paar maand geleden dus gedaan en kwam op 2 mei uit ik vond het al zo vreemd maar dus waarschijnlijk ergens verkeerd geteld hahaha! 
alleen in de andere richting (dus uiteindelijk vroeger uitgerekend dan ik dacht) Jammer genoeg is Tinkerbell dan ook nog over de datum gegaan 

frenia schreef:haha Quinzy!!! dat dacht ik dus ook al! ik heb me vorig jaar met Baileys ook misrekentalleen in de andere richting (dus uiteindelijk vroeger uitgerekend dan ik dacht) Jammer genoeg is Tinkerbell dan ook nog over de datum gegaan
die soskit klinkt goed. kende ik nog niet. Denk ook dat ik er eens naar ga informeren!!! (wie weet meer?)voor mn geitjes ga ik ook zoiets kopen, dus waarom niet voor mijn paard!

)

Sammie schreef::))
Heb je enig idee hoe raar die zin klinkt/leest, als je 'm alleen na die van Mac leest.
Is het weer een echte stalpony?
Leuk zo zeg, die stalletjes! Ideaal zo, lekker naast elkaar!
Ze is echt al dik hoor, voor het eerste veulen!