djuno schreef:daar hangt wel "iets" achter die merrie hoor
Een staart

Het is gewoon een heel ander beeld van boven zo, maar volgens mij hangt er echt nog niks uit.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
djuno schreef:daar hangt wel "iets" achter die merrie hoor
fenja schreef:ik niet ik oet straks naar stage moet de half 1 bus hebben loop stage bij dierenarts glas in diever
TheSam schreef:Enne Sjoert... moet jij niet studeren!!???![]()
Nienke schreef:djuno schreef:daar hangt wel "iets" achter die merrie hoor
Een staart![]()
Het is gewoon een heel ander beeld van boven zo, maar volgens mij hangt er echt nog niks uit.
Faniek schreef:fenja schreef:ik niet ik oet straks naar stage moet de half 1 bus hebben loop stage bij dierenarts glas in diever
Diever Boer en peerd
Nienke schreef:Voor zover ik dat MB een beetje begrijp zit ze nu op dag 343 trouwens.
Ze is nu weer rustigVals alarm? Of stilte voor de storm?
fenja schreef:wat heb jij met boer en peerd ?
Faniek schreef:fenja schreef:wat heb jij met boer en peerd ?
Dat is zo'n leuke winkel in Diever
djuno schreef:aaaaaaaaaaaaaaah Gemske ....zat net aan je te denken (en net zag ik je online)......heb jij ook iets van stills van Panda???
Faniek schreef:djuno schreef:aaaaaaaaaaaaaaah Gemske ....zat net aan je te denken (en net zag ik je online)......heb jij ook iets van stills van Panda???
Panda is streaming cam ik gok dus dat ze die niet heeft...
djuno schreef:weet ik maar you'll never know. Heb nl. geen idee hoe je dat doet....en zij is er een expert in
Faniek schreef:Elk nieuw plaatje laat ze opslaan van een refresh cam..
Een streaming cam upload geen plaatjes en is meer een soort van video. Plaatjes kun je opslaan elk videobeeld niet