Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:18

Okee dan! Eentje spreekt en er volgen meer! Leuk Maaike!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:30

@ mee-lezers: leuk dat jullie de verhalen leuk vinden en met ons mee in spanning zitten!

@ mac: ik heb geloof ik ook een plop geval... Haha! [naam] d'r uiers zijn vergelijkbaar met die van Macy... de vorm van de uier is iets anders, maar ze zijn zeker net zo vol en ook twee ploppers! En [naam] moet nog 10 dagen langer geloof ik... Krijgen we straks Plop1 en Plop2...

Morgen zit [naam] op dag 320!!! Ze blijft nog steeds erg lief, alleen die staart...pffffff het lijkt wel een propellor zo nu en dan...zou ze zich er een beetje mee willen vooruit duwen, nu haar buik zo zwaar is en lopen niet zo makkelijk meer gaat??? Knipoog

Ik ga even kijken of ik vanavond weer foto's kan maken van haar ploppers...er is vast wel iemand hier die ze er dan voor mij op wil zetten... Schijnheilig

toch!?

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:33

Hallo meelezers Doei! . Gezellig dat jullie er zijn. Doen jullie ons niet te hard uitlachen Tong uitsteken ??

Is Biepmiep ook zo ongelijk (qua uier dan)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 17:37

Nee dat valt heel erg mee, haar uiers gaan redelijk gelijk op.

Bij haar is de ontwikkeling van de uier wel al vroeg op gang gekomen, een maand of 3 geleden zat er al heel iets...en dat is elke week iets meer geworden en nu dus minstens net zo groot als bij Macy...misschien iets groter...zou ze gekruist zijn met een Koe ??? Tong uitsteken

Ben erg benieuwd wanneer het komt. Ze zit dus morgen op dag 320...mensen om mij heen vertelden dat het 1e veulen vaak later komt, dat hoop ik toch echt niet voor haar (en voor mij Knipoog )!!! Ze is zo dik en heeft er echt wel last van...Als ze nu nog ruim 3 weken zou moeten, dat zou ik toch wel erg rot voor haar vinden... Volgens mij is het veulen nu trouwens al behoorlijk groot...ze werd al heel snel behoorlijk dik en de PA was er laatst...die vond haar toch ook errug dik... Bloos

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:01

wat een verhalen weer! pfffff

Ik heb 3 pagina's gemist dus ik begon met lezen en toen las ik dat van mac! Ik dacht, bij pagina 137 is er een veulen! Haha! Maar nee, pepsi houdt nog even vol.

Het zou wel leuk zijn als er een veulentje met volle maan geboren wordt! Lachen

Wat zien de merries er weer (nog steeds:D ) goed uit zeg! Haha!
Die uier van Macy groeit echt heel snel! Hopelijk houdt ze je niet zo lang voor de gek!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:02

Wat moeten de mee-lezers niet van ons denken. Clown Wat een stel gezellig mellige idiote Haha! , die zo gestresst zijn en van alles zien bij hun merrie, terwijl er door niet gestresste merriehouders niks of nauwelijks te zien is.!!!! Clown

Nou meiden, gebeurt het vanavond/vannacht?????? Ik heb zin in beschuit met muisjes en een neut om het te vieren Haha! Vingers aflikken .

Bij HM Famosa is haar kon. melkbar iets aan het veranderen. Ze heeft het zwaar! Ik heb nog tegen haar gezegt:"Oke, op bokt staat dat je 295 dagen drachtig bent en dat je nog 45 dagen moet, maar met 330 dagen mag het ook wel komen. Dan moet je nog even tanden op elkaar zetten en dan nog 35 nachtjes slapen. Ach gut

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:36

Volgens mij snappen de meelezers ons wel Schijnheilig .

Maar vannacht dus veulens lees ik! Dat komt heel mooi uit, want ik kan lekker lang achter de pc blijven hangen aangezien ik al weekend heb Cool . Haha!

Ik heb allemaal zo het gevoel dat het bij Pepsi echt niet lang meer gaat duren.. Dat zegt mijn water Tong uitsteken.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:51

Tinne schreef:
Maar vannacht dus veulens lees ik! Dat komt heel mooi uit, want ik kan lekker lang achter de pc blijven hangen aangezien ik al weekend heb Cool . Haha!.

Ik ben benieuwd of die van Hinke ook komt vannacht Tong uitsteken Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 18:52

Ik heb vanmiddag trouwens een baby geboren zien worden! Een baby koe wel te verstaan Tong uitsteken!
Ik kwam rond 3 uur bij Ivanka en ik hoorde een koe allemaal kreunen enzo en er ligt altijd al 1 koe die constant ligt te kreunen, dus dacht eerst dat het die was.. Maar toen zag ik die koe staan, dus ik dacht: toch maar even kijken.
Ik kijken, kwamen de pootjes er al uit. En mijn oom was kuil halen, wel gewoon op zn eigen terrein, maar hij was allemaal druk druk bezig.. Dus ik heb even waargenomen totdat hij terug was, toen heb ik hem er maar voor de zekerheid bijgehaald. Wist echt niet wat ik moest doen Clown .
Maar we hoefde echt niks te doen, ging echt als vanzelf leek het wel Knipoog.

Als het zo nou ook bij Ivanka gaat.. Schijnheilig

Obelix: idd Haha!, we shall see Knipoog!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:03

Vannacht zou wel heel leuk zijn! Mac? Wat denk je? Is Pepsi er klaar voor?? Haha!

Even een update Sim, dan ga ik even slapen Dromen nu mijn vriend nog wakker is en op kan letten, want het zal wel op de bank worden vannacht Knipoog .

Ze geeft hele gemengde "tekens".
Wat hebben we wel:
-slappen banden
-slappe en opgezette vulva, maar staat (nog) niet open
-ingedeukte flanken (maar dat gaat aan en af de laaste tijd, vandaag weer flinke deuken)
-gedrags veranderingen

Wat hebben we niet:
-witte melk! haha! Uier is wel vol, vanmorgen hard, vanavond bij binnekomst rechts nog redelijk hard, links haast niet meer, maar nog wel gevuld.
-dus we hebben ook geen kegels Knipoog

Mijn gevoel zegt echt dat Sim eerst nog een strakkere uier moet krijgen en dat ze eerst gaat kegelen, maar ik durf haar ook nog niet de hele nacht "alleen" te laten.

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 19:35

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:28

Tinne schreef:
Ik heb allemaal zo het gevoel dat het bij Pepsi echt niet lang meer gaat duren.. Dat zegt mijn water Tong uitsteken.

Je vruchtwater Knipoog ??

Ik weet het niet hoor.
Om even het rijtje van jeddah te volgen
We hebben wel
- een staart die zo slap is als een handdoek
- ontspannen vulva; staat in het midden ietsje open
- onrustige buik en verdwaasde blik
- een maiden merrie Bloos! Nagelbijten / Gniffelen
- kreunend paard Haha!
We hebben geen
- strakke uier
- melk, niks nada noppes, laat staan wax
Ik weet het echt niet.
Maar die maanstand he Tong uitsteken ...

Ik zeg: Hinke eerst Schijnheilig

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:45

skippy1 schreef:
@ mee-lezers: leuk dat jullie de verhalen leuk vinden en met ons mee in spanning zitten!

Ik ben ook meelezer, post af en toe iets over Ginger, maar lees vooral mee! Haha! Zeker nu het zo dichtbij lijkt te komen bij sommigen, vind ik de verhalen (en vooral de foto's Bloos) erg leuk en interesant om te zien!

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 20:51

Tinne schreef:
Obelix: idd Haha!, we shall see Knipoog!

Ik zit aan de telefoon vast gekluisterd totdat Kim eindelijk is belt.. Maar het duurt en duurt maar.... Clown Knipoog

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:16

Hey iedereen,
Ben benieuwd of er wat komt vanacht!!
Kila is vandaag precies nog een MAAND verwijdert van de uitgerekende datum!!! Heb foto´s gemaakt, heb alleen eind van de middag een autobosting gehad(vind ik beter klinken dan auto ongeluk) dus weet niet of ik nog fut heb om ze hier neer te zetten vanavond. Maar anders krijgen jullie ze morgen!! Ga nu eerst maar eens eten, want dat is er ook nog niet van gekomen...

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:24

ik lees ook mee. het begint erg spannend te worden zo te zien.

mijn merrie heeft ook twee veulens gehad. een merrieveulen geboren 25 februari 1999 12 uur s'middags(daar heb jij gisteren op gezeten, Mac Knipoog en een hengstveulen, geboren 26 februari 2002, 11 uur s'avonds.

ik was er in beide gevallen bij toen de paardebaby's geboren werden. heb bei allebei 14 dagen op stal geslapen. wekker gezet om het kwartier. ook was de dierenarts bei beide bevallingen aanwezig. dat vond ik gewoon een veilig idee en bij de tweede keer was het ook goed dat hij er was.

het was de veulen jet-lag meer dan waard Ja

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:26

jeddah schreef:
Vannacht zou wel heel leuk zijn! Mac? Wat denk je? Is Pepsi er klaar voor?? Haha!

Even een update Sim, dan ga ik even slapen Dromen nu mijn vriend nog wakker is en op kan letten, want het zal wel op de bank worden vannacht Knipoog .

Ze geeft hele gemengde "tekens".
Wat hebben we wel:
-slappen banden
-slappe en opgezette vulva, maar staat (nog) niet open
-ingedeukte flanken (maar dat gaat aan en af de laaste tijd, vandaag weer flinke deuken)
-gedrags veranderingen

Wat hebben we niet:
-witte melk! haha! Uier is wel vol, vanmorgen hard, vanavond bij binnekomst rechts nog redelijk hard, links haast niet meer, maar nog wel gevuld.
-dus we hebben ook geen kegels Knipoog

Mijn gevoel zegt echt dat Sim eerst nog een strakkere uier moet krijgen en dat ze eerst gaat kegelen, maar ik durf haar ook nog niet de hele nacht "alleen" te laten.

oeiiiiiii Haha! Volgens mij is simply er wel klaar voor hoor! Die uier kan ook heel snel stark worden, en kegelen doen ook lang niet alle paarden Knipoog
Dus wie weet!! Zou wel leuk zijn met volle maan! Haha!

Ik ben benieuwd wie er als eerst gaat! Wordt het sim, pepsi of toch hinke? Haha!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:28

Mac schreef:
Tinne schreef:

Je vruchtwater Knipoog ??

Ik weet het niet hoor.
Om even het rijtje van jeddah te volgen
We hebben wel
- een staart die zo slap is als een handdoek
- ontspannen vulva; staat in het midden ietsje open
- onrustige buik en verdwaasde blik
- een maiden merrie Bloos! Nagelbijten / Gniffelen
- kreunend paard Haha!
We hebben geen
- strakke uier
- melk, niks nada noppes, laat staan wax
Ik weet het echt niet.
Maar die maanstand he Tong uitsteken ...

Ik zeg: Hinke eerst Schijnheilig

Ik zeg: simply gaat als eerst Knipoog

Al hoewel pepsi ook wel erg 'ready' klinkt! Bloos Ik ben zooo benieuwd! Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:48

jackie schreef:
mijn merrie heeft ook twee veulens gehad. een merrieveulen geboren 25 februari 1999 12 uur s'middags(daar heb jij gisteren op gezeten, Mac Knipoog en een hengstveulen, geboren 26 februari 2002, 11 uur s'avonds.

Goh, wat een fatsoenlijke tijden kiezen die paarden van jou zeg! Shane is geloof ik om een uurtje of half drie 's nachts geboren.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:52

Jeddah en Mac, kunnen jullie niet een rondje maken met de camera? Haha!
Ik ben altijd erg benieuwd hoe de merries veranderen zo op het eind van de dracht Knipoog

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 21:58

MarijeR schreef:
Jeddah en Mac, kunnen jullie niet een rondje maken met de camera? Haha!

Er hangt een bordje "do not disturb" op de deur Haha! . Pepsi slaapt Slapen
Ik wil morgen wel een poging doen (als er dan nog niks is Clown )
Ik was het eigenlijk vandaag van plan maar ik heb het de hele dag ZO koud gehad ... combinatie van een koud huis en niet genoeg slaap ... ik zal morgen ook nieuwe uierfoto's maken.

jackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:24

Mac schreef:
Goh, wat een fatsoenlijke tijden kiezen die paarden van jou zeg! Shane is geloof ik om een uurtje of half drie 's nachts geboren.

de merrie "deed" het elke keer op het rustigste tijdstip van de dag.
dat was de eerste keer na het middageten en de tweede keer wou ze het na het binnen zetten doen. toen werd het ineens druk op stal en heeft ze even gewacht totdat iederen verdwenen was inclusief de veearts die voor niks gekomen was. ik ben toen op een krukje in de hoek van haar stal gaan zitten wachten omdat ik overtuigd was dat het veulen eraan kwam. ik heb daar zo een uur of zo gezeten toen ze onrustig begon te worden. toen ik zag dat ze ging zweten en door haar benen zakte heb ik gelijk weer de dierenarts gebeld. die kwam eraan toen de vruchtblaas met pootjes verschenen was. perfecte timing.

maroes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 22:41

Ik ben ook een mee-lezer Haha!
En ik wil jullie allemaal (vooral nu Mac en Jeddah)veel sterkte wensen.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:11

oei oei!! spannend!!!
arme jullie.. het is echt super koud buiten nu.. bleg, ben ik blij dat die van mij pas in april een veulen krijgt!
Maar aah, nog even en jullie hebben eindelijk jullie langverwachtte veulentjes ( als die ettertjes er nu eens uitkwamen? Haha! )

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 23:29

Zullen we morgen lezen............. Tong uitsteken

Wat doe je met een man die zo zenuwachtig is. Ik zeg elke keer het duurt nog wel ff. De monitor staat dus aan. Je ziet een witte etende vlek. De vlak loopt naar de drinkbak, neemt een slokkie en gaat weer terug om standbeeld te spelen. Henkie maar kijken en kijken. Pffff wat moet je met zo vent.