Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tinne schreef:Maar vannacht dus veulens lees ik! Dat komt heel mooi uit, want ik kan lekker lang achter de pc blijven hangen aangezien ik al weekend heb.
.
Tinne schreef:Haha, wat dacht je van mij?![]()
OMG, ik vond net een plaatje van een drachtige merrie;
http://users.belgacom.net/paardenwereld ... .jpg[/img]
Die linkse merrie..
Tinne schreef:Ik heb allemaal zo het gevoel dat het bij Pepsi echt niet lang meer gaat duren.. Dat zegt mijn water.
skippy1 schreef:@ mee-lezers: leuk dat jullie de verhalen leuk vinden en met ons mee in spanning zitten!
Tinne schreef:Obelix: idd, we shall see
!
jeddah schreef:Vannacht zou wel heel leuk zijn! Mac? Wat denk je? Is Pepsi er klaar voor??![]()
Even een update Sim, dan ga ik even slapennu mijn vriend nog wakker is en op kan letten, want het zal wel op de bank worden vannacht
.
Ze geeft hele gemengde "tekens".
Wat hebben we wel:
-slappen banden
-slappe en opgezette vulva, maar staat (nog) niet open
-ingedeukte flanken (maar dat gaat aan en af de laaste tijd, vandaag weer flinke deuken)
-gedrags veranderingen
Wat hebben we niet:
-witte melk! haha! Uier is wel vol, vanmorgen hard, vanavond bij binnekomst rechts nog redelijk hard, links haast niet meer, maar nog wel gevuld.
-dus we hebben ook geen kegels![]()
Mijn gevoel zegt echt dat Sim eerst nog een strakkere uier moet krijgen en dat ze eerst gaat kegelen, maar ik durf haar ook nog niet de hele nacht "alleen" te laten.
Mac schreef:Tinne schreef:Ik heb allemaal zo het gevoel dat het bij Pepsi echt niet lang meer gaat duren.. Dat zegt mijn water.
Je vruchtwater??
Ik weet het niet hoor.
Om even het rijtje van jeddah te volgen
We hebben wel
- een staart die zo slap is als een handdoek
- ontspannen vulva; staat in het midden ietsje open
- onrustige buik en verdwaasde blik
- een maiden merrie![]()
![]()
- kreunend paard![]()
We hebben geen
- strakke uier
- melk, niks nada noppes, laat staan wax
Ik weet het echt niet.
Maar die maanstand he...
Ik zeg: Hinke eerst
jackie schreef:mijn merrie heeft ook twee veulens gehad. een merrieveulen geboren 25 februari 1999 12 uur s'middags(daar heb jij gisteren op gezeten, Macen een hengstveulen, geboren 26 februari 2002, 11 uur s'avonds.
MarijeR schreef:Jeddah en Mac, kunnen jullie niet een rondje maken met de camera?
Mac schreef:Goh, wat een fatsoenlijke tijden kiezen die paarden van jou zeg! Shane is geloof ik om een uurtje of half drie 's nachts geboren.