Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CharmFaith schreef:Veearts is net weg weer niet drachtig.... hij adviseerd om haar naar van uytert te brengen voor vers sperma maar is anderhalf uur rijden voor mij. Ik moest van hem morgen ook bellen om te overleggen of de hengst goeie bevruchting cijfers heeft om anders eventueel te switchen van hengst..
Pff ik weet het even niet meer zit er echt even door heen

Muronia schreef:AM mooi zo, laat je ze nog eens scannen tussendoor of pas rond oktober weer? Wat voor jonge merrie heb je nog?
Riv_Q blijkbaar wilden ze liever samen staan. Ik denk een verstandige keuze zo. Duimen dat beide nog mooi drachtig zijn.
Charmfaith oh wat vervelend zeg! Ik heb uiteindelijk wel die keuze gemaakt en Wainonia naar het dekstation gebracht zodat het er onverdund in kon. Voor haar heeft het niet geholpen maar ik weet nu wel dat ik alles heb geprobeerd.
Vind de lijst van drachtige merrie's nu ook vrij kort in verhouding tot andere jaren.
). Dus ik hoop dat ze ook mooi in één keer drachtig gaat zijn, wordt sowieso de laatste poging (en eigenlijk überhaupt pas de eerste). Maar na deze week is de hengst niet meer beschikbaar met vers.
heerlijk koppie
Hopelijk gaat het nu wel pakken.
Ik lees nog steeds mee hoor
Voor iedereen die nog moet wachten, of weer overnieuw moet beginnen
voor iedereen bij wie het lange wachten begonnen is...
Heerlijk Ayasha schreef:Ik moet zeggen dat in het jaar dat ik mijn eerste merrie liet dekken (2013 alweer) er relatief weinig "problemen" leken te zijn.Vind de lijst van drachtige merrie's nu ook vrij kort in verhouding tot andere jaren.
Ik heb sowieso altijd veel geluk met mijn merries. Van de 7 keer dat ik een merrie heb laten dekken, was alleen Daisy één keer pas van de tweede keer drachtig. Verder altijd gelijk in één keer drachtig en gezonde veulens. GELUKKIG!