Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CharmFaith schreef:Veearts is net weg weer niet drachtig.... hij adviseerd om haar naar van uytert te brengen voor vers sperma maar is anderhalf uur rijden voor mij. Ik moest van hem morgen ook bellen om te overleggen of de hengst goeie bevruchting cijfers heeft om anders eventueel te switchen van hengst..
Pff ik weet het even niet meer zit er echt even door heen
Muronia schreef:AM mooi zo, laat je ze nog eens scannen tussendoor of pas rond oktober weer? Wat voor jonge merrie heb je nog?
Riv_Q blijkbaar wilden ze liever samen staan. Ik denk een verstandige keuze zo. Duimen dat beide nog mooi drachtig zijn.
Charmfaith oh wat vervelend zeg! Ik heb uiteindelijk wel die keuze gemaakt en Wainonia naar het dekstation gebracht zodat het er onverdund in kon. Voor haar heeft het niet geholpen maar ik weet nu wel dat ik alles heb geprobeerd.
Ayasha schreef:Ik moet zeggen dat in het jaar dat ik mijn eerste merrie liet dekken (2013 alweer) er relatief weinig "problemen" leken te zijn.Vind de lijst van drachtige merrie's nu ook vrij kort in verhouding tot andere jaren.