inowa, Wat verdrietig

Anoukk_, veulen spam bestaat niet

Kabayo, Fijn dat alleen op hooi lijkt te helpen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carmuh schreef:Jeetje ik ben even een paar dagen niet actief geweest en er zijn gewoon een aantal veulens geboren. Dames stuk voor stuk gefeliciteerd met jullie knappie, geniet ervan.
Rowan....Wat een mooi resultaat! Gefeliciteerd!
stal_hd...Jij ook gefeliciteerd met het resulaat!
Nou ik ga het weer proberen bij te houden! Was gisteren ook naar de platinum hengstenshow, laatst moment toch besloten te gaan om even een leuke dag te hebben!
Heb genoten maar absoluut ook een traantje gelaten, ook gezien waarom ik ook alweer had laten dekken. Zo mooi om zo een veulentje naast de mama te zien dansen. Weet niet meer wie het was maar iemand hier verwacht een veulen van ferguson, vond de nakomelingen erg fijne dieren om te zien.
Tuurlijk ook nog even bij ferdeaux geweest, blijf hem bloedmooi vinden hihi en toevallig stond daar ook van uytert. Vriendin die mee was heeft even met hem staan praten en verteld hoe of wat met betrekking tot het veulen en er kwam eigenlijk wel een mooi aanbod bij kijken. Begin dus steeds meer te neigen naar toch nog een keertje proberen te dekken.![]()
Hum vandaag even aan de longe gehad, vond ze wel erg fijn maar ze heeft totaal geen conditie meer hahaLekker nog even gewassen met dat warme weer, al was ze na 5 min al weer smerig haha