Wanneer is Jill eens aan de beurt

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
kiki1976 schreef:Even een ego berichtje, ik hoop dat iemand er wat van weet.
Het internet op stal blijkt zo traag te wezen dat de ip camera dus niet werkend te krijgen is via de wifi, zelfs niet als deze 15 cm bij het modem vandaan staat. Valt steeds weg en heeft heel veel moeite om deze weer terug op te pakken.
Nu kreeg ik het advies om eens te gaan kijken naar een dongel abo.
Maar nu zat ik te denken, Ziggo heeft wifi spots. Zou dat ook werken vraag ik me dan af?
Ziggo zelf stond met hun mond vol tanden en kon eigenlijk niet een zinnig antwoord erop geven.
fokfanaat schreef:standaard bloedtransfusie, dat heb ik echt nog nooit gehoord?
lijkt me heel ingrijpend gedoe.
maar waarom laat ej nog bloed testen als hij het toch krijgt?
Nicole schreef:kiki1976 schreef:Even een ego berichtje, ik hoop dat iemand er wat van weet.
Het internet op stal blijkt zo traag te wezen dat de ip camera dus niet werkend te krijgen is via de wifi, zelfs niet als deze 15 cm bij het modem vandaan staat. Valt steeds weg en heeft heel veel moeite om deze weer terug op te pakken.
Maar nu zat ik te denken, Ziggo heeft wifi spots. Zou dat ook werken vraag ik me dan af?
Ziggo zelf stond met hun mond vol tanden en kon eigenlijk niet een zinnig antwoord erop geven.
Al eens gedacht aan een power line (internet via stroom) daar draait mijn camera ook op
Nicole schreef:kiki1976 schreef:Even een ego berichtje, ik hoop dat iemand er wat van weet.
Al eens gedacht aan een power line (internet via stroom) daar draait mijn camera ook op
BianCatjee schreef:Al die slapeloze nachten.. ik hoop dat ze het me dit jaar weer spaart maar aan de andere kant lijkt het me toch ook wel weer leuk om te waken(haar eerste dracht werd ik om 8 uur mijn bed uit gebeld dat ze begonnen was)..
Camera met slechte wifi bereik.. ik ben bang dat ik er ook iets voor moet gaan bedenkende camera kregen we vorige keer niet aan de praat met de dichtstbijzijnde wifi, de andere wifi wel maar die red het net niet tot aan de stal.. We gaan het nog eens proberen met de andere wifi maar ook met draad lukte het vorige keer niet.. wat zou dan het slimste zijn?
De link die gegeven werd (weet even niet meer wie) is super handig! Maar hoeveel gb je dan moet aanschaffen vind ik toch wel heel erg lastig inschatten... iemand een idee?