Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Larissa is nu 315 dagen drachtig, en ik kan echt niet meer wachten

Euforie schreef:Larissajulia schreef:Wat een prachtige veulens zijn er toch!!Larissa is nu 315 dagen drachtig, en ik kan echt niet meer wachten
Heyy leuk wij lopen gelijk op!
Mijn merrie vanmorgen vroeg op 315 dagen.
[ [url=m/fpA53y.jpg]Afbeelding[/url] ]

) die ik ook drachtig kan kopen van een hengst waar ik enorm fan van ben dus.... Hmmm keuzes keuzes keuzes....

. Voor een goed huisje (en goede prijs haha) mag hij ook verhuizen, ik heb nu Emma die straks met Emmy kan staan (leuk die namen he haha, zal heel wat verwarring worden gemaakt maar dat vind ik juist leuk, als ik zelf maar weet wie wie is
) cp112 schreef:De kleine hier vindt ik zelf erg wit haha. Nouja ze kan toch niet blijven dus het maakt ook niet uit. Ze ia wel heel eeg groot. Echt enorm lange benen.
Ze heeft wel een cute hartje op haar hoofd

maak jij het nog extra lastig 
ik heb iets te veel onkosten afgelopen en aankomend jaar.... 
ja mij lukt het nog wel, maar andere mogen amper kijken

Haar fokker mailde gisteren nog dat ze nu wel serieus over de tijd heen gaat en dat niks voor haar is. Maar ja, je weet het nooit he....Hopelijk veranderd er vandaag iets. Gisteren was de melk lichtgeel in plaats van honingkleur dus er komt wel stilaan verandering. Haar gedrag is ook niet al te gezellig meer
Stilstaan als ze even mee moet voor een borstelbeurt (duurt voor 10 meter 5 min staat ze minstens 3 x stil) ze loopt niet meer helemaal zuiver en is happerig naar de kids (ook echt totaal niets voor haar) Dus we zullen zien.