Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geshahquille schreef:Ik vind juist zo leuk hier al die verschilende rassen in plaats van alleen arabieren. Het leukste vind ik hoe iedereen mee leeft met elkaar dat is toch niet altijd in de paarden wereld maar met veulens krijgen is dat toch wel heel speciaal vind ik.
geshahquille schreef:Ik vind juist zo leuk hier al die verschilende rassen in plaats van alleen arabieren. Het leukste vind ik hoe iedereen mee leeft met elkaar dat is toch niet altijd in de paarden wereld maar met veulens krijgen is dat toch wel heel speciaal vind ik.
set_elkol schreef:heerlijk joh dat je merrie zo loopt! ook goed gegaan met de storm? heerlijk die dikke buiken languit in de stal hierboven!
MarijeR schreef:Alle verschillende rassen en mensen die allemaal hopen op hetzelfde, gezonde merries en veulens, dat maakt het DBT altijd speciaal als je het vergelijkt met de rest van bokt
Hier zijn de merries weer blij dat ze 's nachts lekker op stal komen:
[ Afbeelding ]
set_elkol schreef:vanaf wanneer kan je baby voelen? leuk dat jij m al voelt! spannend he
trysteffy schreef:MarijeR schreef:Alle verschillende rassen en mensen die allemaal hopen op hetzelfde, gezonde merries en veulens, dat maakt het DBT altijd speciaal als je het vergelijkt met de rest van bokt
Hier zijn de merries weer blij dat ze 's nachts lekker op stal komen:
[ Afbeelding ]
Heb je dit ook weer open staan voor bokt?