(grapje) Hala ook wel, maar als ik de foto's van dit jaar zie denk ik idd ook wel dat ze dit jaar nog dikker gaat worden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(grapje)

kaotictjinta schreef:muzefee wat een lef hebben die meiden dan zeg... zou niet eens in mijn hoofd komen ongevraagd foto's van een ander te gebruiken laat staan na een waarschuwing dom doorgaan.
hopelijk brengt een rekening de oplossing.
Want wij willen natuurlijk dolgraag gave foto's.
al dan niet met een vet logo dwars door de foto heen....

En wat waren die ook zwaar afgelopen keer.
Dus ik heb er gelijk werk van gemaakt en geen blad voor de mond genomen. Kan nu als het goed is dinsdag en donderdag een wijk doen, dan kan ik het ook blijven combineren met m'n werk op de schaatsevenementen én m'n fotografie -en beadswerk.
En natuurlijk hopen dat ik snel wat anders vind, maar tot die tijd kan ik het hier vast mee overbruggen.
) op het laatst erg breed zeg 

Ze hadden een nieuw weidemaatje, vanwege het verhuizen van het weidemaatje van die pony naar een trainingsstal. Maargoed, Heaven is zoals ik weet zeer dominant en ik kon de verhalen aanhoren toen ik op stal kwam.
Ze had die pony flink alle hoeken van de weide laten zien en dus flink aan het uithalen geweest... Gelukkig laat die pony niet over zich heen lopen, dus denk dat ze ook wel een klets terug heeft gehad.
Maargoed, ze heeft dus haar beweging wel gehad. Ze moest en zou ook eerder dan hem de stal in, ze was woest! Maargoed, ze heeft haar rang weer aardig bepaald blijkt alweer, gekke Heaven.
Ik mag dat wel.

.. 

Ik heb ineens 4 billen in beeld!
, welke heb je op cam rechtsonderin?
Joto schreef:Ik heb ineens 4 billen in beeld!
Ik kom even mee gluren hoor Marije, welke heb je op cam rechtsonderin?

heb jij vast een mooi kerst kado hihi
Dan is het aftellen richting de 200... Wauw, haha!
7 maanden al, die zijn eigenlijk voorbij gevlogen!!